بدرقه سردار و حاشیه های آن پربازدیدترین اخبار سیاسی امروز

بدرقه سردار و حاشیه های آن پربازدیدترین اخبار سیاسی امروز به گزارش سنج نیوز اخبار مربوط به تشییع پیكر شهیدان سپهبد قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس و دیگر شهدای جنایت اخیر رژیم آمریكا در تهران با حضور رهبر انقلاب، تكرار ادعاهای ترامپ ضد ایران و بیانیه سه كشور اروپایی درباره تصمیم جدید برجامی ایران در صدر اخبار مورد توجه و پر بازدید مخاطبان سرویس سیاسی ایسنا بود كه میتوانید در این گزارش مرور كنید.


به گزارش سنج نیوز به نقل از ایسنا، نخستین خبر پربازدید امروز بیانیه سه كشور اروپایی درباره تصمیم جدید برجامی ایران بود كه سه كشور اروپایی گروه معروف به "E۳" در این بیانیه مشتركی با طرح ادعای واهی «انجام اقدامات خشونت آمیز توسط ایران» خواهان پرهیز از آنها شده و خواستند «رعایت مفاد گنجانده شده در توافق هسته ای سال ۲۰۱۵ با قدرت های جهانی را از سر بگیرد.»
مخاطبی كه خویش را بنده خدا معرفی نمود در واكنش به این خبر نوشت: هر كس سر ترامپ برایمان بیارود، ۸۰ میلیون دلار (هر ایرانی یك دلار ) پاداش دریافت می كند.
دیگر خبر پر بازدید امروز توییت باردیگر ترامپ ضد ایران بود كه در آن نوشت: این موضع گیری های رسانه ای باید بعنوان ابلاغیه ای به كنگره ایالات متحده محسوب شود كه اگر ایران به هر هدف یا شخص آمریكایی حمله كند، ایالات متحده به سرعت و با قدرت حمله متقابل می كند، شاید حمله ای در ابعاد نامتناسب. چنین ابلاغیه ای [به كنگره] نیاز نیست، اما به هر حال این ابلاغ گردیده است.
یك مخاطب با نام جلیل ضمن تهدید ترامپ، او را نوكر صهیونیست دانست.
خبر خبرگزاری رویترز به نقل از یك مقام آمریكایی هم از اخبار پربازدید امروز بود كه گزارش داد آمریكا مدعی شده قوای موشكی ایران در وضعیت آماده باش بالا قرار گرفته اند.
خبر بعدی، مراسم وداع با فرمانده سابق سپاه قدس سردار حاج قاسم سلیمانی و یاران شهیدش با حضور چندمیلیونی مردم تهران بود كه پیكرشان بعد از ورود به تهران طی مراسمی با حضور تعدادی از فرماندهان نظامی و خانواده های شهدا و ایثارگران در پایگاه هوایی قدر تهران مورد استقبال قرار گرفت.
مخاطبی به نام سامان از ایسنا خواست كه نظرش را به مسولان برساند و نوشت: خائنی كه سردار را لو داد پیدا شود اونها یك سردار بزرگ از ما گرفتند لطفا سپاه ما هم یك مقام یا ژنرال بزرگ از اون ها رو به هلاكت برسانند تا قدرت ایران هم نمایان شود و انتقام سردار هم گرفته شود.
خبر اقامه نماز توسط حضرت آیت الله خامنه ای، رهبر معظم انقلاب اسلامی بر پیكر مطهر این شهید عالی مقام و مجاهد بزرگ ابومهدی المهندس و دیگر شهدای جنایت اخیر رژیم آمریكا، هم مورد توجه مخاطبان قرار گرفت.
سخنرانی زینب سلیمانی دختر سپهبد شهید قاسم سلیمانی هم دراین مراسم از اخبار پربازدید مخاطبان ایسنا بود كه اظهار داشت: حاج قاسم بزرگترین مرد راهبردی در محاسبه قدرت و رفتار دشمن بود. در جنگ ها و نبردها عشق شهادت او را به نزدیك ترین خط مبارزه با دشمن ترغیب می كرد.
یك مخاطب كه خویش را یك هموطن ازگیلان معرفی نمود با انتشار كامنتی زیر این خبر نوشت: هزاران مرحبا، همه چیزهایی كه باید می گفتیم، گفتی...
خبر نخستین گفت و گوی سردار سرلشكر قاآنی، فرمانده سپاه قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با صداو سیما هم از دیگر اخبار پر بازدید امروز بود كه در بخشی از صحبتهایش اظهار داشت: قول انتقام خون شهید سلیمانی را خدا داده است.
خبر پربازدید بعدی بازتاب مراسم خاكسپاری سپهبد شهید سلیمانی در رسانه های خارجی بود.
تكرار تهدید به حمله به اماكن فرهنگی مهم ایران از جانب ترامپ هم از اخبار مورد توجه مخاطبان بود.



1398/10/16
13:13:06
5.0 / 5
4532
تگهای خبر: آمریكا , ایران , برجام , ترامپ
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۵ بعلاوه ۳

سنج نیوز
sanjnews.ir - حقوق مادی و معنوی سایت سنج نیوز محفوظ است

سنج نیوز

خبرگزاری سنج نیوز