درپی شهادت سردار سلیمانی

مصر: با نگرانی زیاد اتقاقات بغداد را پیگیری می نماییم

مصر: با نگرانی زیاد اتقاقات بغداد را پیگیری می نماییم به گزارش سنج نیوز وزارت خارجه مصر به دنبال شهادت سردار قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس اعلام نمود كه با نگرانی زیاد اتفاقات بغدااد را پیگیری می كند.


به گزارش سنج نیوز به نقل از السومریه نیوز، درپی شهادت سردار قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس در خاك عراق توسط نیروهای آمریكایی، وزارت خارجه مصر در بیانیه اعلام نمود كه این وزارت با نگرانی زیاد حوادث بغداد را پیگیری می كند.
وزارت خارجه مصر در ادامه بیانیه خود خواهان دور كردن هرگونه تنش جدید از منطقه شد.
وزارت خارجه مصر همینطور خواهان تواقف فوری دخالت كشورهای خارجی در امور داخلی كشورهای عربی شد و اعلام نمود كه این دخالت ها تنها منجر به ناامنی و بی ثباتی می شود.
به گزارش سنج نیوز به نقل از ایسنا، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران، بامداد امروز در اطلاعیه ای اعلام نمود: صبح امروز (جمعه) و به دنبال حمله هوایی نیروهای متجاوز و تروریست آمریكایی درنزدیكی فرودگاه بغداد، سرباز ولایت و امت اسلامی سردار سرلشكر پاسدار حاج قاسم سلیمانی فرمانده فداكار شجاع و بی نظیر نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بعد از عمری مجاهدت، فداكاری و نقش آفرینی های ماندگار و پر افتخار در راه اعتلای اسلام و دفاع از قرآن و خاندان عصمت و طهارت علیم السلام و سرافرازی ایران عزیز، به شهادت رسید.



1398/10/13
19:31:10
5.0 / 5
4267
تگهای خبر: آمریكا , ایران
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۴ بعلاوه ۴

سنج نیوز
sanjnews.ir - حقوق مادی و معنوی سایت سنج نیوز محفوظ است

سنج نیوز

خبرگزاری سنج نیوز