امام جمعه موقت تهران:

امروز انقلاب اسلامی در اوج اقتدار قرار دارد

امروز انقلاب اسلامی در اوج اقتدار قرار دارد سنج نیوز: ایسنا/قم امام جمعه موقت تهران اظهار داشت: امروز انقلاب اسلامی با همه توطئه ها و دشمنی ها در اوج اقتدار قرار دارد.


حجت الاسلام والمسلمین سید محمدحسن ابوترابی فرد ظهر امروز 12 دی ماه در همایش بزرگداشت هفته بصیرت در سالن همایش های مركز مدیریت حوزه های علمیه خواهران عنوان كرد: در طول انقلاب كوشیده ایم تا تهدیدها را به فرصت تبدیل نماییم و در این 40 سال دستاوردهای ارزشمندی داشته ایم.
امام جمعه موقت تهران اضافه كرد: امروز انقلاب اسلامی با همه توطئه ها و دشمنی ها و فراز و فرودها، در اوج اقتدار قرار دارد و اگر جوانان غیور مسلمان شهدا نبودند در چنین اقتداری نبودیم.
وی خاطرنشان كرد: امام خمینی(ره) در دوران جوانی تا مرجعیت دارای یك شخصیت با ثبات در مقابله با طاغوت بود و امروز هم رهبری در تمام دوران های زندگی خود هم به عالی ترین شكل این ثبات را در عرصه های مختلف سیاسی، اجتماعی و اقتصادی به منصه ظهور گذاشته اند.
حجت الاسلام والمسلمین ابوترابی فرد بیان كرد: عمل صالح محصول شجره طیبه است و هر چقدر عمل صالح بیشتر باشد، روح انسان به مرتبه بالاتری می رود و محصول و میوه شجره طیبه به اذن خداوند دائمی است.
وی اظهار نمود: در كلمه طیبه، اصل مبانی فكری و اعتقادی است، هر قدر مبانی اعتقادی و فكری یك جامعه مستحكم تر و ریشه دارتر باشد آن جامعه ماندگارتر است.
امام جمعه موقت تهران عنوان كرد: خداوند برای كلمه «طیبه» شامل انسان، جامعه، نظام سیاسی، خانواده خصوصیت های مهم ذكر كرده است كه تزلزل ناپذیری و استقامت از آن جمله است.
وی تصریح كرد: هر میزان، مبانی علمی و ایمان و معرفت قوی تر باشد، انسان استوارتر است، بنابراین انبیاء بر حق ثبات دارند و ثابت و پایدار هستند و تغییر نمی كنند.
حجت الاسلام والمسلمین ابوترابی فرد اظهار داشت: همینطور ریشه در حین قدرتمندی و ثبات، حركت دارد و به آن استقامت بیشتری می دهد و رمز افزایش اقتدار شجره طیبه هم پایداری آن است، امیدوارم كه خداوند نهاد حوزه های علمیه خواهران را از مصادیق برجسته شجره طیبه قرار دهد.
وی بیان كرد: وقتی دنیای اسلام را با نام جبهه مقاومت می شناسند و اگر حزب الله نماد مقاومت است به واسطه آن است كه اخلاق بر آمده از ایمان دارد.
امام جمعه موقت تهران بیان كرد: همین ایستادگی باعث شكست و ناتوانی و عجر صهیونیست ها در مقابل مقاومت اسلامی با رهبری حزب الله لبنان است.
/


1398/10/12
23:56:44
5.0 / 5
4894
تگهای خبر: اقتصاد , صهیونیست , مدیریت
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۷ بعلاوه ۵

سنج نیوز
sanjnews.ir - حقوق مادی و معنوی سایت سنج نیوز محفوظ است

سنج نیوز

خبرگزاری سنج نیوز