دبیر قرارگاه محرومیت زدایی سپاه:

تكیه بر دانش بومی تنها راه پیروزی در نبرد اقتصادی می باشد

تكیه بر دانش بومی تنها راه پیروزی در نبرد اقتصادی می باشد به گزارش سنج نیوز سردار حزنی اظهار داشت: راه برون رفت از مشكلات كشور تكیه بر دانش بومی و روی آوردن به اقتصاد مقاومتی است و دشمنان بدانند كه جوانان كشور پاسخ قاطعانه ای به تحریم ها خواهند داد.


به گزارش سنج نیوز به نقل از سپاه نیوز؛ سردار سیدضیاءالدین حزنی دبیر قرارگاه محرومیت زدایی سپاه در یادواره 100 شهید بخش رانكوه شهرستان املش ضمن گرامیداشت یاد و خاطره مجاهدت های شهدای دوران دفاع مقدس تصریح كرد: امنیت، اقتدار و آرامش حاكم بر كشور متأثر از بركت خون شهدا است و این دلیرمردان سرمایه معنوی نظام محسوب می شوند.

دبیر قرارگاه محرومیت زدایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به اینكه مردم ایران در سال های جنگ با استقامت و ایمان ولایتمداری خویش را به دشمنان نشان دادند بیان كرد: شهدای انقلاب اسلامی همواره در وصیت نامه های معنوی و نورانی خود تبعیت محض از ولایت فقیه را مورد تاكید قرار می دادند.

وی با اشاره به فتنه آفرینی و ایجاد آشوب توسط معاندان و استكبار در كشور تصریح كرد: مردم ایران همواره با بصیرت و ایمان كامل مقابل نقشه شوم دشمنان ایستادند و به آنان نشان دادند كه با شجاعت و دلیرانه استكبار را شكست خواهند داد.

سردار حزنی راه برون رفت از مشكلات كشور را تكیه بر دانش بومی و روی آوردن به اقتصاد مقاومتی دانست و اضافه كرد: دشمنان ایران بدانند كه جوانان كشور در تكنولوژی های جدید توانایی بسیار بالایی دارند و پاسخ قاطعانه ای به تحریم ها خواهند داد.

دبیر قرارگاه محرومیت زدایی سپاه بی اثر كردن تحریم های دشمنان توسط ملت ایران را یاد شده قرار داد و اظهار داشت: مردم بصیر و ولایتمدار ایران با تبعیت از مقام معظم رهبری مقابل دشمنان می ایستند و با اتكاء به دانش بومی و توان داخلی نقشه استكبار و تحریم ها را بی اثر می كنند.

وی با اشاره به اینكه شهدا مظهر ایثار و از خود گذشتگی هستند تصریح كرد: شهدا برای دفاع از ارزش های دینی و انقلابی با دشمنان جنگیدند و جانفشانی كردند و ملت ایران هم با گرامیداشتن یاد و پیروی از سیره آنها از نظام دفاع می كنند و دشمنان را شكست خواهند داد.

سردار حزنی بر لزوم انتقال فرهنگ ایثار و شهادت و سبك زندگی رزمندگان انقلاب اسلامی به جوانان امروزی تاكید كرد و عنوان داشت: مردم ایران همواره با حضور در تمامی صحنه ها بصیرت، دشمن شناسی و ولایتمداری خویش را ثابت كردند و همواره در دفاع از حریم ولایت ثابت قدم هستند.




1398/10/07
20:37:20
5.0 / 5
4531
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۱ بعلاوه ۴

سنج نیوز
sanjnews.ir - حقوق مادی و معنوی سایت سنج نیوز محفوظ است

سنج نیوز

خبرگزاری سنج نیوز