سردار سلامی:

مردم ایران دشمنان را افسرده كردند

مردم ایران دشمنان را افسرده كردند به گزارش سنج نیوز ایسنا/قم فرمانده كل سپاه پاسداران اظهار داشت: مردم با غیرت ایران سیلی محكمی به دشمنان زدند و آنها افسرده و شكست خورده، ناپدید شدند.



سردار حسین سلامی بامداد امروز در گردهمایی حوزه و تحولات اخیر منطقه كه در سالن اجتماعات مدرسه دارالشفاء قم برگزار شد، عنوان كرد: خورشید انقلاب اسلامی از شهر قم و از حوزه علمیه طلوع كرد و قم، مشرق انقلاب اسلامی ایران است.

وی اضافه كرد: هرجامعه و هر قومی برمبنای آن چه در ذهن و قلبش می گذرد، عمل می كند و بنابراین، كسانی كه مشعل دار روشنی اذهان هستند و جوامع را از ظلمات به نور هدایت می كنند، سازندگان اصلی جامعه هستند.

فرمانده كل سپاه پاسداران بیان كرد: انقلاب اسلامی از جهتی مبارزه با جهل مدرن در جهان بود، جهل مدرن كنونی اینگونه است كه از آزادی حرف می زنند ولی به دنبال بهره كشی و برده داری هستند، از عدم استفاده از سلاح كشتار جمعی حرف می زنند ولی بمب های اتمی آنها در ثانیه ای هیروشیما را با خاك یكسان می كند.

وی افزود: انقلاب اسلامی ایران وقتی طلوع كرد، با جهالت مدرن مواجه گردید و باطل های جهان متحد شدند تا مقابل اسلام عمل كنند، تنها راه سعادت ملت ها، تشكیل حاكمیت و قدرت است و بدون تشكیل حاكمیت، پیاده سازی هیچ نظام فكری ممكن نیست و امام خمینی به این حقیقت معنا بخشید و اسلام پس از هزار و اندی سال به حكومت رسید.

سلامی اشاره كرد: همه عالم در مقابل انقلاب اسلامی صف كشیدند و باهم متحد شدند تا آنرا از بین ببرند و حفظ این انقلاب و گسترش آن كار بسیار دشواری بود كه با یاری خداوند ممكن شد.

وی افزود: جغرافیای كنونی جهان اسلام به شكلی است كه بدون در نظر گرفتن آن، نمی توان جهانی شد و بنا بر این است كه حدود چهل سال، تمام جنگ های جهان در این منطقه رخ داده است.

فرمانده كل سپاه پاسداران اظهار نمود: انقلاب اسلامی ایران با قدرت اندك، قدرت های بزرگ را عقب راند و بدون هیچ متحدی توانست سلطه استكبار را از قلب سرزمین های اسلامی از بین ببرد، فرمول شكست دادن قدرت ها، وسیع كردن جبهه ها و گسترش میدان نبرد است و این تنها با یاری خداوند ممكن بود.

وی اشاره كرد: تا اندیشه ای به مدل و الگوی مجسم تبدیل نشود، قابلیت تكثیر ندارد و باید نظام اسلامی به مدلی كارآمد، موفق و قدرتمند تبدیل گردد تا هم خودرا تثبیت كند و هم در كشورهای دیگر تكثیر پیدا كند، این تكثیر، حضور فیزیكی نیست بلكه انتشار و صدور پیام های انقلاب اسلامی به كشورهای دیگر و مقبولیت در قلب ها است.

سلامی اشاره كرد: برای شكست دادن قدرتهای بزرگ باید دارای برنامهریزی و قدرت باشیم، در میدان سكون، برحسب فاكتورهای ظاهری قدرت، آنها موفق هستند ولی در میدان حركت، جمهوری اسلامی قدرتمندتر است، برای اینكه در میدان سكون، اجسام اندازه گیری می شوند و در میدان حركت، باورهایی مانند اراده و ایمان پیروز خواهد بود.

وی اظهار داشت: ما می دانیم كه دشمنان چقدر سست هستند و این سستی را حس كرده ایم و آنرا دیده ایم و این حقایق امروز جلوه می كند؛ رهبران مولد فلسفه در جامعه هستند و فلسفه ای كه رهبران ما به میدان آوردند، كرامت و آزادی انسان ها، كمك به محرومان و عدالت و اخلاق است.

فرمانده كل سپاه پاسداران اظهار نمود: حمایت جمهوری اسلامی ایران از مظلومان مانند پشتیبانی از مردم یمن، فلسطین و سوریه برمبنای یك فلسفه است و این فلسفه قدرت ساز است؛ این فلسفه به یك منطق و عمل تبدیل گشته است؛ در آن سوی عالم نیز رهبرانی با فلسفه های شیطانی وجود دارند كه كرامت انسان ها را زیرپامی گذارد و تنها به دنبال منافع اقتصادی خود هستند و این فلسفه دشمن ساز است.

وی افزود: جمهوری اسلامی ایران توفیقات بزرگی داشته است، همزمانی كه دشمن عقب رانده می شود، باید ایران نیز ساخته شود و الان می بینیم كه در سوژه علم و موضوعات دیگر با وجود تحریم ها و محاصره ها، به قدرت باورنكردنی رسیده ایم.

سلامی عنوان كرد: دشمن ضربات سنگینی از جمهوری اسلامی ایران خورده است، از لحاظ تاكتیكی، گرفتن یك كشتی و سقوط یك هواپیما یك عملیات است ولی از لحاظ عقبه سیاسی، یك قدرت است، تمام استراتژی های دشمن شكست خورده است و راهبرد آنها در تحریم شكست خورد و الان ما در آستانه اقتصاد بدون اتكا به نفت هستیم و این نیز برای ما یك دستاورد بزرگ بود.

وی افزود: اسرائیل كه قصد داشت پهنه بزرگی از جغرافیای اسلامی را فتح كند، حالا در یك باریكه كوچك با دیوارهای بلند بتنی حصر شده است.

فرمانده كل سپاه پاسداران بیان كرد: تصور دشمن این بود كه اگر اتفاقی در كشور رخ بدهد، با فشار حداكثری، نظام یا تسلیم و یا براندازی می شود و شاهد بودیم به محض شلوغی ها، تئاتر جهانی شروع شد و از ترامپ و پمپئو تا ماكرون به روی صحنه آمدند ولی در كمتر از ۴۸ساعت مردم با غیرت ایران سیلی محكمی به آنها زدند و دشمنان افسرده و شكست خورده، ناپدید شدند.

وی اشاره كرد: مردم ایران با حضور غیرتمندانه و عزتمندانه در میدان، استكبار ستیزی و بصیرت خودرا نشان دادند و دشمن بار دیگر شكست از جمهوری اسلامی ایران را تجربه نمود.




1398/09/14
13:15:26
5.0 / 5
4433
تگهای خبر: اقتصاد , ایران , تحریم , ترامپ
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۴ بعلاوه ۴

سنج نیوز
sanjnews.ir - حقوق مادی و معنوی سایت سنج نیوز محفوظ است

سنج نیوز

خبرگزاری سنج نیوز