درخواست قرارگاه مهارت آموزی سربازان از مجلس

درخواست قرارگاه مهارت آموزی سربازان از مجلس سنج نیوز: سخنگوی قرارگاه مهارت آموزی سربازان نیروهای مسلح به نمایندگان مجلس شورای اسلامی پیشنهاد كرد كه در تصویب قوانین و مقررات كشور مباحث مربوط به مهارت افزایی سربازان و اشتغال آنان را مدنظر قرار دهند.


سردار موسی كمالی در گفت و گو با ایسنا، اظهار داشت: قرارگاه مهارت آموزی سربازان نیروهای مسلح در امتداد خوشایندسازی خدمت سربازی و نیز ارتقای دانش و مهارت جوانان در كشور فعالیت خودرا آغاز نموده و در همین راستا نیز تابحال با بیشتر از ۳۰ دستگاه و نهاد در كشورمان تفاهم نامه همكاری مشترك امضا نموده است.
وی از دستگاه ها، نهادها، دانشگاه ها، وزارتخانه ها و... خواست چنانچه می توانند در مهارت آموزی به سربازان اقداماتی را انجام دهند و با قرارگاه مهارت آموزی سربازان نیروهای مسلح همكاری كنند.
كمالی همین طور درمورد اینكه آیا انجمن ها، دانشجویان و تشكل ها نیز می توانند در این مورد فعالیت كنند؟ اظهار داشت: اگرچنانچه افراد یا گروه هایی هم هستند كه طرح یا ایده ای برای مهارت آموزی سربازان دارند، می توانند به قرارگاه مهارت آموزی سربازان مراجعه نموده و طرح ها و ایده های خودرا عرضه كنند و در صورتیكه طرح ها قابلیت اجرا داشته باشد، می توان در ازای آن تسهیلاتی را نیز به صاحبان ایده ارائه كرد.
سخنگوی قرارگاه مهارت آموزی سربازان نیروهای مسلح با اشاره به اینكه مساله اشتغال سربازان بعد از اختتام دوره خدمت و نیز فراگیری مهارت در سال های پیش از اعزام به سربازی دارای اهمیت ویژه ای است، اشاره كرد: در همین راستا نیز مدتی قبل با رئیس مجلس شورای اسلامی جلسه ای داشتیم و ایشان بعد از دریافت گزارشی از اقدامات انجام شده، به كمیسیون های امنیت ملی، امور داخلی و شوراها و برنامه و بودجه و نیز مركز پژوهش های مجلس ماموریت داد تا از قرارگاه مهارت آموزی حمایت كنند.
وی افزود: در همین راستا نیز از نمایندگان مجلس شورای اسلامی می خواهیم كه در تصویب قوانین و مقررات كشور به مساله مهارت آموزی سربازان و اشتغالشان توجه ویژه ای داشته باشند.




منبع:

1398/09/05
14:50:23
5.0 / 5
4553
تگهای خبر: دریا , دستگاه , كمیسیون , نیروهای مسلح
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۸ بعلاوه ۱

سنج نیوز
sanjnews.ir - حقوق مادی و معنوی سایت سنج نیوز محفوظ است

سنج نیوز

خبرگزاری سنج نیوز