رئیس دیوان عالی كشور:

مدیران بی تفاوت به درد نظام جمهوری اسلامی نمی خورند

مدیران بی تفاوت به درد نظام جمهوری اسلامی نمی خورند به گزارش سنج نیوز ایسنا/خراسان جنوبی رئیس دیوان عالی كشور با اشاره به اینكه مدیران بی تفاوت به درد نظام جمهوری اسلامی نمی خورند، اظهار داشت: كم كاری، بی توجهی به حقوق مردم و بی حوصلگی از خصوصیت های مدیر بی تفاوت است.


حجت الاسلام سید احمد مرتضوی مقدم، امروز 21 آبان، در شورای اداری استان با اشاره به وجود انگیزه بالای خدمت در استان، اظهار نمود: مدیران باید به دنبال كار و آبادی و صلاح نظام باشند.
رئیس دیوان عالی كشور با اشاره به اینكه مردم شایسته خدمت هستند، خاطرنشان كرد: معتقدیم انسان های بی تفاوت نباید در پست های مدیریتی باشند.
به گزارش سنج نیوز به نقل از ایسنا، مرتضوی مقدم با تاكید بر فسادزدایی، اظهار نمود: آنچه وظیفه دستگاه قضایی است، از بین بردن فسادهای بزرگ است و آنچه وظیفه مدیران دستگاه هاست، خشكاندن ریشه های فساد در تمام ادارات است.
وی با اشاره به اینكه هم اكنون مردم از برخی دستگاه ها و برخوردهای مدیران ناراضی هستند، خاطرنشان كرد: زیبنده نظام اسلامی نیست كه با مردم به این شكل برخورد كنند.
رئیس دیوان عالی كشور بیان كرد: اگر ما به درستی وظیفه خویش را انجام دهیم و هر مدیری به وظیفه شرعی و قانونی خود عمل كند، فسادی ایجاد نمی گردد.
مرتضوی مقدم با اشاره به اینكه خراسان جنوبی در سطح كلان در این خصوص نمونه است، خاطرنشان كرد: ما می خواهیم كار مردم سریع صورت گیرد و موانع سرعت كار از میان برداشته شود.
وی با اشاره به اینكه هر قاضی كه متخلف باشد بدون اقماض كنار گذاشته می شود، اظهار نمود: در مورد بی تفاوتی در ادارات و عدم رسیدگی به كار مردم، باید هر اداره ای از خود آغاز كند.
رئیس دیوان عالی كشور تصریح كرد: مدیران باید سخت گیری های بی مورد را حذف نمایند و اگر كار مغایر قانون است نباید صورت گیرد، اما باید با نوآوری كار مردم را راه اندازند و غلطك انقلاب را از حركت نیندازند.
مرتضوی مقدم با اشاره به اینكه تعامل به معنای تمكین از قانون است، اضافه كرد: مقاومت در مقابل قانون صحیح نیست و ضدتعامل است.
وی با اشاره به اینكه اعتلای نظام و احقاق حقوق مردم و انجام طرح های مفید برای جامعه به معنای تعامل است، تصریح كرد: همكاران قضایی باید از تولید و سرمایه گذار حمایت كرده و به هر ترتیب نگذارند در كارهای تولیدی وقفه ای ایجاد شود تا رهنمودهای مقام معظم رهبری در مورد رونق تولید اجرایی شود.




منبع:

1398/08/21
22:22:03
5.0 / 5
4565
تگهای خبر: دستگاه , مدیریت
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۳ بعلاوه ۳

سنج نیوز
sanjnews.ir - حقوق مادی و معنوی سایت سنج نیوز محفوظ است

سنج نیوز

خبرگزاری سنج نیوز