معاون پارلمانی رئیس جمهور خبر داد:

سهم 7500 واحدی زنجان از مسكن طرح اقدام ملی

سهم 7500 واحدی زنجان از مسكن طرح اقدام ملی سنج نیوز: ایسنا/زنجانمعاون پارلمانی رئیس جمهور از سهم 7500 واحدی زنجان از مسكن طرح اقدام ملی آگاهی داد.


به گزارش سنج نیوز به نقل از ایسنا، حسین علی امیری ظهر امروز در آئین كلنگ زنی ۱۶۰ واحد مسكن طرح اقدام ملی در زنجان، با بیان این كه سرمایه گذاری و فعال بودن بخش مسكن طیف قابل توجهی از مشاغل دیگر را فعال می كند، اظهار نمود: تاكید رئیس جمهور بر روی سوژه فعال كردن بخش مسكن می باشد.
وی با بیان این كه دولت معتقد می باشد اگر این بخش فعال شود اقتصاد و اشتغال نیز فعال می شود، اشاره كرد: با فعال شدن بخش مسكن، بیشتر از ۲۵۰ حرفه فعال می شود كه این امر علاوه بر نقش موثری كه در توسعه ایفا می كند، گام مهمی در امتداد حل مشكل مسكن شهروندان و رونق اقتصاد، اشتغال و تولید است.
این مسئول با اشاره به اینكه كسانی كه پروژه را آغاز نموده اند در راه كار نیز كمك خواهند كرد تا تسهیلات لازم به پروژه اختصاص پیدا كند، افزود: دستگاه های دیگر نیز باید كمك كنند این طرح در مدت زمان تعیین شده دو ساله به اتمام برسد.
وی سهم استان از محل طرح اقدام ملی در زنجان را، ۷ هزار و ۵۰۰ واحد عنوان كرده و اضافه كرد: با كلنگ زنی این ۱۶۰ واحد، عملیات اجرایی طرح در زنجان شروع می شود.




منبع:

1398/08/11
20:52:54
5.0 / 5
4536
تگهای خبر: اقتصاد , پارلمان , دستگاه , رئیس جمهور
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۱ بعلاوه ۳

سنج نیوز
sanjnews.ir - حقوق مادی و معنوی سایت سنج نیوز محفوظ است

سنج نیوز

خبرگزاری سنج نیوز