تنش در صحن علنی مجلس، فریادهای نماینده قائمشهر جلوی جایگاه هیات رئیسه:

مگر اینجا قهوه خانه است، پزشكیان: میكروفن را قطع نكردم، تهمت نزن

مگر اینجا قهوه خانه است، پزشكیان: میكروفن را قطع نكردم، تهمت نزن به گزارش سنج نیوز رسیدگی لایحه مالیات بر ارزش افزوده امروز هم در دستور كار نمایندگان مجلس بود، لایحه ای كه در زمان بررسی آن مجلس برای دقایقی گرفتار جنجال شد.


به گزارش سنج نیوز به نقل از خبر آنلاین، سیدعلی ادیانی راد، نماینده قائمشهر در زمان بررسی ماده های این لایحه نسبت به نحوه مدیریت جلسه علنی از جانب مسعود پزشكیان كه به جای لاریجانی بر صندلی ریاست تكیه زده بود انتقاد نمود، انتقاداتی كه برای دقایقی جلسه علنی را متشنج كرد.
ماجرا آن بود كه ادیانی تذكر و اخطاری را نسبت به یكی از ماده های این لایحه داشت كه مسعود پزشكیان این تذكر و اخطار را وارد ندانست و میكروفن او هم قطع شد.
ادیانی با حضور در مقابل جایگاه هیأت رئیسه، با صدای بلند نسبت به برخورد مسعود پزشكیان، اعتراض كرد و به پزشكیان اظهار داشت: مگر آن بالا (هیئت رئیسه) قهوه خانه است كه اینگونه با نماینده برخورد می كنید؟ فضا آنقدر متشنج شد كه دیگر اعضای هیات رئیسه به دنبال آرام كردن فضا بودند.
دلخوری ادیانی آنقدر ادامه دارد شد كه وقتی نامش بعنوان مخالف یكی دیگر از پیشنهادات مطرح شده به این لایحه عنوان شد، اظهار داشت: آقای پزشكیان شما نخواستید اما خدا خواست كه اسم من بعنوان مخالف درآمد. من به احترام مجلس و حق شهروندی مردم ایران و در اعتراض به رفتار خلاف آئین نامه شما كه حق نماینده را تضییع می كنید سخن نمی گویم.
مسعود پزشكیان كه تلاش داشت فضا را آرام كند، خطاب به نماینده قائمشهر اظهار داشت: من هیچ وقت میكروفن هیچ كس را قطع نكردم. شما دارید تهمت می زنید. شما تذكر دادید و من اشكال آئین نامه ای را وارد ندانستم.
۲۷۲۷

1398/07/16
15:15:02
5.0 / 5
4594
تگهای خبر: آنلاین , ایران , مدیریت
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۱ بعلاوه ۳

سنج نیوز
sanjnews.ir - حقوق مادی و معنوی سایت سنج نیوز محفوظ است

سنج نیوز

خبرگزاری سنج نیوز