احمدی شاهرودی: دولت از طلاب در وزارت آموزش و پرورش استفاده نماید

احمدی شاهرودی: دولت از طلاب در وزارت آموزش و پرورش استفاده نماید به گزارش سنج نیوز نماینده مردم استان خوزستان در مجلس خبرگان رهبری اظهار داشت: دولت زمینه استفاده از ثمرات حوزه های علمیه در ادارات را فراهم آورد.


به گزارش سنج نیوز به نقل از ایسنا، حجت الاسلام و المسلمین احمدی شاهرودی طی سخنانی در هفتمین اجلاسیه رسمی مجلس خبرگان رهبری با اشاره به اینكه پس از انقلاب اسلامی شاهد تاسیس حوزه های علمیه و رونق گرفتن آنها بوده ایم، اظهار داشت: از دولت می خواهیم طلاب تربیت شده در حوزه های علمیه را در دستگاه های اجرایی و بویژه وزارت آموزش و پرورش به كار گیرد.
نماینده مردم استان خوزستان در مجلس خبرگان رهبری تصریح كرد: رئیس قوه قضاییه می خواهم با نظارت دقیق بر روند دادگاه هایی كه با عنوان دادگاه مفسدان اقتصادی برگزار می شود، اتقان احكام این دادگاه را تضمین كند تا حقی از كسی ضایع نشود.
احمدی شاهرودی همینطور از رئیس مجلس شورای اسلامی خواست مانع دخالت نمایندگان این مجلس در كار مدیران اجرایی شود تا استقلال قوا حفظ شود.
او در آخر اظهار نمود: ازشورای نگهبان می خواهم در بررسی صلاحیت نمایندگان به مبحث دخالت آنها در كار مدیران اجرایی توجه كند تا از این امر ناشایست پیشگیری شود.



1398/07/02
20:49:36
5.0 / 5
4151
تگهای خبر: آموزش , اقتصاد , دستگاه
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۹ بعلاوه ۲

سنج نیوز
sanjnews.ir - حقوق مادی و معنوی سایت سنج نیوز محفوظ است

سنج نیوز

خبرگزاری سنج نیوز