رئیس اینستكس به تهران آمد

رئیس اینستكس به تهران آمد سنج نیوز: ایرنا نوشت: رئیس جدید اینستكس از روز گذشته به تهران آمده و می خواهد با مقامات بانك مركزی و شركت ایرانی متناظر اینستكس (ساتما) نیز دیدار كند.


«میشائیل ارهارد بوك» در اولین روز از سفر خود، در اتاق مشترك بازرگانی و صنایع ایران و آلمان حاضر شد و با نمایندگان شركت های ایرانی و آلمانی دیدار و گفت و گو كرد. به گزارش اتاق بازرگانی ایران، وی در بازدید خود از اتاق بازرگانی و صنایع ایران و آلمان با نمایندگان شركت های ایرانی و آلمانی دیدار و درباره موضوعات مختلف تجارت میان دو كشور گفت و گو كرد. در این دیدار، مشكلاتی مانند موانع تراكنش های مالی مورد بررسی قرار گرفت.
رئیس جدید اینستكس در مسافرت خود به ایران می خواهد با مقامات ایرانی همچون بانك مركزی و شركت متناظر اینستكس با نام ساتما دیدار كند تا امكان تسهیل روابط تجاری دو كشور را مورد بررسی قرار دهد. میشائیل ارهارد بوك پانزدهم شهریور امسال بعنوان رئیس سازوكار ویژه مالی اروپا انتخاب شده است. این دیپلمات با سابقه آلمانی كه پیش تر سفیر آلمان در كشورهای كلمبیا، مصر سوئد و بوگوتا بوده، سومین فردی به حساب می آید كه ریاست سازوكار ویژه مالی اروپا را به عهده گرفته است. سازوكار ویژه مالی اروپا به منظور فراهم كردن امكان تبادل مالی اروپا با ایران بعد از خروج آمریكا از توافق هسته ای موسوم به برجام افتتاح شد. آلمان، بریتانیا و فرانسه برای پشتیبانی از تراكنش های مالی مربوط به ایران در دوره تحریم، این ساز و كار را بنیان گذاشتند تا ایران را به ماندن در توافق هسته ای (برجام) ترغیب كنند. ۲۲۳۲۲۷


منبع:

1398/06/25
13:36:52
5.0 / 5
4539
تگهای خبر: آمریكا , ایران , برجام , تحریم
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۴ بعلاوه ۳

سنج نیوز
sanjnews.ir - حقوق مادی و معنوی سایت سنج نیوز محفوظ است

سنج نیوز

خبرگزاری سنج نیوز