ادامه كاهش قیمت موبایل تا نیمه دوم سال

ادامه كاهش قیمت موبایل تا نیمه دوم سال به گزارش سنج نیوز تجارت نیوز نوشت: رئیس اتحادیه فروشندگان تلفن همراه و لوازم جانبی تهران در پاسخ به این پرسش كه آیا قیمت موبایل در نیمه دوم سال ارزان تر خواهد شد؟ اظهار داشت: كاهش قیمت موبایل به ارزان شدن قیمت دلار بستگی دارد. در هفته های اخیر قیمت دلار بطور شایان توجهی كم شد. به تبع آن در این مدت قیمت موبایل هم بین 10 تا 12 درصد ارزان گردید.


ابراهیم درستی اضافه كرد: در این شرایط عده ای می گویند واحدهای صنفی با كاهش قیمت دلار برخی برندهای تلفن همراه را با قیمت بالاتری می فروشند در صورتیكه چنین نیست. واردكنندگان تلفن همراه از محل دریافت ارز در سامانه نیما موبایل های مورد نظر را به كشور وارد می كنند. نحوه توزیع این نوع موبایل ها به سایت های مجازی بیشتر است. در صورتیكه واردكنندگان، موبایل را عادلانه به واحدهای صنفی توزیع نمی كنند. همین عامل سبب شده قیمت تمام شده موبایل برای سایت های مجازی كمتر از فروشندگان باشد.
وی در سفارش ای به واردكنندگان تلفن های همراه اظهار نمود: شركت های واردكننده تلفن همراه برای توزیع كالا نباید سهمیه ای را برای فروشندگان قائل شوند. چنانچه بحث سهمیه بندی موبایل به فروشگاه ها حذف شود و توزیع تلفن همراه عادلانه شكل گیرد حباب قیمت این كالا در بازار شكسته خواهد شد.


منبع:

1398/06/14
13:07:48
5.0 / 5
4299
تگهای خبر: دریا , شركت
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۶ بعلاوه ۱

سنج نیوز
sanjnews.ir - حقوق مادی و معنوی سایت سنج نیوز محفوظ است

سنج نیوز

خبرگزاری سنج نیوز