راهنمای خرید مبل راحتی، چستر، تختخواب شو كلاسیك و استیل

راهنمای خرید مبل راحتی، چستر، تختخواب شو كلاسیك و استیل سنج نیوز: خرید مبل راحتی شاید امر ساده ای باشد، اما اگر بدون شناخت نیازها دست به انتخاب بزنید در كوتاه ترین زمان ممكن از خرید خود منصرف می شوید. از همین رو نیاز دیدیم تا علاوه بر ارائه محصولات با كیفیت و مقرون به صرفه آموزش های لازم را به جهت یك خرید ایده ال با شما عزیزان در بین بگذاریم. اگر با سبك های در رابطه با دكوراسیون داخلی و مبل های كه دراین راستا در پیش روی شما است آشنایی كافی ندارید با ما همراه باشید تا تجربیات خودرا با شما به اشتراك بگذاریم.




بر اساس دیزاین داخلی منزل خود می توانید دست به انتخاب بزنید و سبكی كه در منزل دنبال كرده اید را برای انتخاب مبل خود در نظر بگرید. مبل كلاسیك، مدرن و سلطنتی سه انتخابی است كه به لطف دست های هنرمند سازندگان ایرانی برای شما عزیزان با نازل ترین قیمت ها در مقایسه با برندهای وارداتی در نظر گرفته شده است. سبك های مد نظرتان را برای خرید مبل انتخاب كنید
برای شروع شاید نیاز باشد كه با انواع مبلمانی كه در ایران تولید می شود قدری بیشتر آشنا شوید در یك دسته بندی كلی می توانیم بگویم سه سبك مبل با طرح ها و شكل های بسیار متنوع در پیش روی شما است.
مبل كلاسیك یا سنتی: این مبل ها عموما از كلاف بسیار مرغوب همراه با چوب های مرغوب تر در پرسه ساخت تولید می شوند و همین امر سبب بالا رفتن قیمت تمام شده آنها در مقایسه با سایر محصولات شده است. چوب راش، روس، گردو و چوب سفید چوب های انتخابی برای این مبلمان به شمار می آیند. برای رویه مبل نیز از پارچه مازراتی، بوگاتی، مكس و پورش استفاده می شود. پایه ها و دسته ها عموما به صورت منبت كاری شده هستند تا لوكس تر به تصویر كشیده شوند.
خرید مبل راحتی یا مدرن: مبل های راحتی هستند كه برای اتاق نشیمن شما و برای استراحت شما در نظر گرفته شده است. اگر به صورت اینترنتی خرید خودرا به انجام می رسانید به این مهم توجه داشته باشید كه فوم سرد انتخاب بهتری به نسبت فوم گرم شمرده می شود، برای اینكه قابلیت ارتجاعی فوم های سرد بسیار بیشتر است و همین امر راحتی بیشتری را برای شما فارهم می كند. بعنوان مثال وقتی دست خودرا روی مبل فشار می دهید در كوتاه ترین زمان ممكن به حالت اولیه خود بر می گردد این یكی از طریق های تشخیص فوم سرد شمرده می شود.
مبل سلطنتی یا استیل: این مبلمان از تاج، دسته و پایه های منبت كاری شده با تم رنگی طلایی عموما ساخته می شوند. كلاف ساخت آنها نیز از چوب راش و گردو است و گاها برای استواری بیشتر به صورت دوبل این امر دنبال می شود. برای شناخت بهتر این مبلمان به یاد داشته باشید كه پارچه ساتن، چرم، پوست اسب و مخمل برای طراحی و تولید این محصول در نظر گرفته می شود.

مبل كلاسیك به صورت منبت كاری شده، مبل مدرن ساده و مبل سطلنتی به سبك طلا برای شما طراحی و تولید می شود. آشنایی با انواع مبلمان
در كنار شناخت سبك ها اهتمام بر آن داریم تا مبل در رابطه با هر سبك را نیز به شما عزیزان معرفی نماییم و قدری پیرامون متریال بهره گرفته شده برای ساخت آنها مطالبی را با شما به اشتراك بگذاریم.
مبل راحتی: یكی از انتخاب های كه برای دكوراسیون های مدرن در پیش روی شما است مبل راحتی است. این مبل ها را می توانید به صورت یك نیم ست یعنی یك كاناپه دو نفره و دو صندلی تكی برای خانه های آپارتمانی خود مد نظر قرار دهید یا اینكه تنها دو مبل تكی برای اتاق خواب خود بجای پاف جلو تختی انتخاب شما باشد. بسته به نیاز شما طراح، تعداد، رنگ و اندازه این مبل ها انتخاب و میهمان خانه شما می شوند.
مبل چستر: یكی از محصولات كشور تركیه كه در امتداد رسیدن به یك دكوراسیون كلاسیك و سنتی شما را در عصر مدرن همراهی می كند مبل چستر است. شاید از خود بپرسید مبل چستر چه خاصیت های دارد باید به شما بگویم این مبلمان عموما با دكمه های نگینی به صورت لمسه دوزی شده طراحی و تولید می شوند و عموما از پارچه های كه استقامت بالا تری دارند برای تولید آنها بهره گرفته می شود. می تواند پارچه مبل شما مخمل، كتان یا چرم باشد، برای اینكه كشش پارچه برای نصب گل میخ های تزئینی مانع از پاره شدن این قبیل پارچه ها در پرسه تولید می شود.
مبل تختخواب شو: برای خانه های آپارتمانی و كوچك خود اگر فضا به اندازه كافی جهت استفاده از سرویس خواب ندارید اصلا نگران نباشید. این روزها مبل های تخت خواب شو به صورت كاملا تخصصی در چهار سایز برای شما در نظر گرفته شده است.
· سایز 160 سه نشیمن و دو خواب را در اختیار شما قرار می دهد
· سایز 140 دو خواب و دو نشیمن را برای شما فراهم نموده است.
· سایز 100 دو نشیمن و یك خواب را برایتان در نظر گرفته است.
· در نهای سایز 80 یك نشیمن و یك خوابه است كه برای شما طراحی شده است.
مبل ال: مبل های ال به سه صورت طراحی و تولید می شوند.
مبل ال همراه با میز پذیرایی: مبل ها به شكلی طراحی می شوند كه میز پذیرایی در لابه لای صندلی ها تعبیه شده است و نیاز شما را به خرید یك میز پذیرایی مرتفع می كند و با یك تیر دو نشان را برای شما به هدف می زند.
مبل ال ساده: اندازه های این قبیل مبل ها برای سه الی هجده میهمان در نظر گرفته شده است كه بسته به مساحتی كه در منزل در اختیار دارید برای شب نشینی های دوستانه خود می توانید دست به انتخاب بزنید.
مبل ال ست با میز پذیرایی: این مبل ها با استفاده از یك میز پذیرایی پارچه ای ست با مبل برای شما طراحی و تولید می شود. اگر مبل ال شما مخملی است از یك میز پذیرایی مخملی با تم رنگی مشابه طراحی این دو گزینه به انجام می رسد.
مبل نیم دایره: برای شبی نشینی های دوستانه شما و جمع های خانوادگی تان یك محیط گرم و بسیار صمیمی را این قبیل مبلمان فراهم می كنند. شما می توانید برای روبروی میز تلویزیون همراه با یك فرش گرد مبل های نیم دایره ای را مد نظر قرار دهید تا به یك دكوراسیون لاكچری دست پیدا كنید.

اگر بخواهیم انواع مبلمان را در یك دسته بندی قرار دهیم می توانیم به مبل راحتی، مبل چستر، مبل تخت خواب شو، مبل ال و مبل نیم دایره به صورت كلی اشاره داشته باشیم. شما به صورت آنلاین می توانید با به مقایسه قیمت و متریال ساخت مبلمان بپردازید و سپس دست به یك انتخاب هوشمندانه بزنید.

1398/06/10
13:19:57
5.0 / 5
4446
تگهای خبر: آموزش , آنلاین , ایران , اینترنت
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۲ بعلاوه ۴

سنج نیوز
sanjnews.ir - حقوق مادی و معنوی سایت سنج نیوز محفوظ است

سنج نیوز

خبرگزاری سنج نیوز