بهترین مرجع خرید بلیط قطار چه سایتی است؟

بهترین مرجع خرید بلیط قطار چه سایتی است؟ به گزارش سنج نیوز به علت افزایش قیمت بلیط هواپیما خیلی از مسافران ترجیح می دهند تا سفر خویش را به صورت زمینی انجام دهند. گزینه های سفرهای زمینی غیر از ماشین شخصی به دو گزینه اتوبوس و قطار محدود می شود. خیلی از افراد اتوبوس را انتخاب می كنند چونكه از نظر قیمت به صرفه ترین وسیله است. اما انتخاب دیگر قطار است كه كمی از اتوبوس گران تر است ولی از نظر راحتی بهتر است.



كوپه های شخصی می تواند بهترین گزینه برای خانواده ها باشد و با خیال راحت و با داشتن محیطی خصوصی به سفر بروند. تفاوت عمده اتوبوس و قطار هم در همین مبحث است. قطار می تواند تخت داشته باشد و همین مبحث نسبت راحتی آن به اتوبوس را بیشتر می كند.
اما امروزه می توان از هر مكانی و در هر ساعتی بلیط قطار را به صورت آنلاین خریداری كرد. پیشرفت تكنولوژی میزان رفاه و راحتی را برای بشریت فراهم نموده است. به آسانی می توان در هر ساعت از روز و در هر موقعیتی حتی در محل كار بدون ماندن در ترافیك، صرف هزینه رفت و آمد و زمان بلیط قطار را تهیه كرد و سفری خوب را تجربه نمود.
اما برای خرید بلیط قطار به چه سایتی رجوع نماییم كه از آن مطمئن باشیم. روزانه تعداد سایت هایی كه بلیط قطار را به صورت آنلاین می فروشند افزوده می شود، اما تعداد محدودی هستند كه معتبر هستند و مشتری مداری آنها زبانزد است. در این مقاله سه سایت معتبر در زمینه فروش بلیط قطار را معرفی خواهیم كرد.

علی بابا
وبسایت علی بابا از آن دسته وبسایت هایی است كه در زمینه گردشگری بسیار مطرح و معتبر است. پیشرفت علی بابا در زمینه فروش بلیط هواپیما، قطار و اتوبوس و همینطور فروش تورهای گردشگری به قدری چشم گیر بوده است كه هم اكنون از مراجع اصلی صنعت توریسم به شمار می آید.
به سادگی می توان خرید بلیط قطار را راحت كرد. تنها كاری كه باید انجام دهید این است كه وارد وب سایت علی بابا شوید، مقصد مورد نظر خویش را وارد كنید و تاریخ رفت و برگشت را در جستجو مشخص كنید و فهرستی از قطارهای موجود را مشاهده كنید. بسیار راحت و سریع می توان فهرستی از قطارهای موجود را مشاهده كرد و بسته به بودجه و ساعت دلخواه بلیط قطار علی بابا را برای سفر خود انتخاب و رزرو كنید. اگر اطلاعاتی درباره قطارها ندارید می توانید در علی بابا پیش از انتخاب با آنها آشنا شوید و سپس مبادرت به رزرو كنید.

تخفیفان
دیگر وب سایت معتبر در زمینه فروش بلیط قطار تخفیفان است. فروش بلیط قطار تخفیفان همیشه تخفیف های فوق العاده ای دارد و می توان بلیط قطار را در تخفیفان از هر جای دیگری ارزان تر تهیه كرد.
تخفیفان هم در صفحه خرید بلیط با معرفی كاملی از قطارهای موجود كار را برای كاربر در انتخاب قطار مورد نظر راحا و آسان می كند. تخفیف های تخفیفان در زمینه مسیرهای ریلی بسیار است و می توانید بهترین و به صرفه ترین خرید را از وبسایت تخفیفان داشته باشید. در صفحه خرید بلیط قطار در تخفیفان تنها كافی است تا مقصد و تاریخ حركت خویش را مشخص كنید تا انتخاب های گوناگون با ظرفیت باقی مانده هر قطار را مشاهده كنید.
در نظر داشته باشید كه برای خرید بلیط قطار خیلی زمان ندارید و امكان دارد بلیط ها خصوصا در روزهای تعطیل سال سریع فروخته شوند، ازاین رو اگر به فكر سفر با قطار هستید ابتدا روش آنلاین را برای صرفه جویی در زمان و هزینه انتخاب كنید و سپس با انتخاب وبسایت معتبر در این زمینه مبادرت به خرید زودهنگام بلیط قطار كنید.

سایت رجا
اما نوبتی هم باشد نوبت وبسایت رجا متعلق به راه آهن جمهوری اسلامی ایران می رسد. وبسایت رجا به صورت تخصصی كارش فقط فروش بلیط قطار است. یعنی با خیال راحت می توانید در وبسایتی قدیمی در زمینه فروش بلیط قطار خرید خویش را انجام دهید.
برای خرید بلیط قطار رجا اصلا با كار سختی روبه رو نخواهید شد. وبسایت رجا هم مانند دیگر وبسایت های موجود در زمینه فروش بلیط های مسافرتی پنل آسان و راحتی دارد. مقصد، مبدا، تعداد مسافر و تاریخ تنها اطلاعاتی هستند كه برای پیدا كردن قطار مناسب خود نیاز دارید. وبسایت رجا همینطور می توانید بعنوان مرجع كاملی از اطلاعات تمام قطارهای راه آهن شناخته شود.
رجا همینطور امكانات دیگری دارد كه همچون آنها انتخاب حمل خودرو با قطار، سفرهای گردشگری با قطار، ارسال بسته با قطار و... است. ازاین رو در مواجه با وبسایت رجا تنها با گزینه خرید بلیط قطار مواجه نخواهید بود.
2121

1398/04/24
14:02:57
5.0 / 5
4694
تگهای خبر: آنلاین , ایران , تكنولوژی , خودرو
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۹ بعلاوه ۳

سنج نیوز
sanjnews.ir - حقوق مادی و معنوی سایت سنج نیوز محفوظ است

سنج نیوز

خبرگزاری سنج نیوز