مهم ترین دلیل گرانی خودرو چیست؟

مهم ترین دلیل گرانی خودرو چیست؟ به گزارش سنج نیوز یك نماینده مجلس اظهار داشت: ورود پول های سرگردان مردم به بازار خودرو به علت كاهش ارزش پول ملی، حضور دلالان در بازار و افزایش نرخ ارز همچون مهم ترین علل گرانی خودرو هستند.



به گزارش سنج نیوز به نقل از خبر آنلاین خرید خودرو این روزها به یكی از مهمترین اهداف برای حفظ ارزش سرمایه های خرد تبدیل گشته است.
نظر افضلی، نماینده مردم نهبندان و سربیشه در مجلس شورای اسلامی درمورد علل افزایش قیمت خودرو به خبرآنلاین اظهار داشت: باتوجه به كاهش ارزش پول ملی، پول های سرگردان مردم راهی بازار خودرو شد، دلالان هم در بازار حضور داشتند و این مسائل باعث افزایش قیمت خودرو شد.
وی افزود: در ماه های گذشته افزایش قیمت ارز هم به وجود آمد، همینطور قطعات مورد نیاز برای تولید خودرو بموقع تأمین نشد و عرضه خودرو گرفتار مشكل شد، واردات هم صورت نمی گیرد بدین سبب تمام این مسائل دست به دست هم داد و سبب گرانی خودرو شد.

وی با اشاره به لزوم ادامه فعالیت تولیدكنندگان خودرو و قطعات اظهار داشت: وزارت صنعت، معدن و تجارت باید به حمایت خود از جریان تولید ادامه دهد و زمینه پویایی تولیدكنندگان را فراهم سازد.
افضلی اضافه كرد: اگر شبكه بانكی كشور به كمك وزارت صنعت بعنوان سیاست گذار اصلی جریان تولید خودرو و قطعات در كشور بیاید، از وضعیت فعلی عبور خواهیم كرد.

۲۲۶۲۲۶

1398/04/12
18:16:18
5.0 / 5
4312
تگهای خبر: آنلاین , خودرو , سیاست , صنعت
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۸ بعلاوه ۱

سنج نیوز
sanjnews.ir - حقوق مادی و معنوی سایت سنج نیوز محفوظ است

سنج نیوز

خبرگزاری سنج نیوز