از گلایه های خودرویی یك امام جمعه تا پس لرزه های سرنگون كردن پهپاد آمریكایی در تریبون های نماز جمعه

از گلایه های خودرویی یك امام جمعه تا پس لرزه های سرنگون كردن پهپاد آمریكایی در تریبون های نماز جمعه به گزارش سنج نیوز امامان جمعه قم، شیراز و ساری در خطبه های نماز جمعه این هفته خود، بیشتر از هر چیز به مبحث تجاوز پهپادهای آمریكایی پرداختند.


به گزارش سنج نیوز به نقل از خبر آنلاین، آیت الله علی رضا اعرافی ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه در مصلی قدس اظهار داشت: درصورتی كه غذای پدر و مادر در دوران پیش از انعقاد نطفه و پس از تولد فرزند از مال حرام جمع شده باشد، در تربیت فرزند و شكل گیری مخرب و منفی پدر و مادر و فرزند تأثیر مستقیم دارد. اهم صحبت های وی به به نقل از تسنیم به شرح زیر است: *غذای حرام موج روانی مستمری در آینده فرزند در سطح فردی و اجتماعی دارد. *مال حرامی كه از طریق های غیر مشروع مانند كم فروشی در مسئولیت، اختلاس و غیره به دست بیاید در تربیت فرزند تأثیر مخرب و غیرقابل جبرانی ندارد. *آن چیزی كه می تواند عدالت را در جامعه پیاده كند قوه قضاییه سالمی بوده كه عدالت پروری را در خود نهادینه كند، كاهش پرونده های ورودی و مبارزه قاطع بامفاسد اقتصادی و اداری باید به صورت جدی در قوه قضاییه دنبال شود. *كشف و انحلال شبكه بزرگ جاسوسی آمریكا در فضای سایبری كشور و هدف گیری پهباد فوق سری و پیشرفته آمریكا دو اقدام بزرگی بود كه اشراف نهادهای اطلاعاتی و دفاعی كشور را به رخ جهانیان كشید، ایران آمادگی دارد تا هر تهاجم به ایران اسلامی را باقدرت و شجاعت دفع كند. *ایران اهل جنگ نیست اما مدافعان قوی و شجاعی است، كشور ما امروز در جایگاه مدافع است، ایران جنگ طلب نیست اما در عرصه دفاع از كیان خود آماده هرگونه تقابل و ایثاری است، جبهه مقاومت اسلامی در مقابل تجاوزات آمریكا سكوت نخواهد كرد. مردمی كه به واسطه ناامن بودن خودرو تلف می شوند آیت الله لطف الله دژكام امام جمعه شیراز هم ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه با اشاره به سقوط پهپاد آمریكایی و دقت سامانه موشكی سوم خرداد تصریح كرد: سامانه موشكی سوم خرداد كه تولید بومی است، در شناسایی و ساقط كردن پهپاد آمریكایی به خوبی عمل كرد. این مبادرت به موقع و هوشمندانه سپاه به آمریكا اعلام نمود كه ما بنای جنگ نداریم اما آمادگی كامل داریم. وی در مهم ترین بخش صحبت هایش كه تسنیم منتشر نموده، گفت؛ *این پهپاد در ارتفاعات بالا پرواز می كند و این حركت سپاه نشان داد كه هیچ هواپیمای جنگی نمی تواند از تیررس سامانه موشكی بومی ما در امان باشد. *فكری كه می تواند سامانه موشكی بسازد، نمی تواند خودرو بسازد؟، مسئله این نیست كه متخصصان فناور نداریم بلكه مسئله چیز دیگری است، برخی مثل اختاپوس در رانت خودرو افتادند و برای امنیت جانی مردم ارزشی قائل نیستند. *مردمی كه به واسطه ناامن بودن خودرو تلف می شوند، خونشان به گردن مدیران است. *رویكرد اصلاحی قوه قضائیه ستودنی است بخصوص احیای قانون «از كجا آورده اید» چونكه مسئولان نظام باید نسبت به دارایی هایشان پاسخگو باشند. نیروهای مسلح ایران حیفا و تل آویو را با خاك یكسان خواهند كرد حجت الاسلام والمسلمین محمد قاسمی در خطبه های امروز نماز جمعه مركز مازندران در مصلای امام خمینی(ره) ساری با دعوت مومنان به تقوای الهی تصریح كرد: متاسفانه مقوله دینداری در جامعه اسلامی رنگ باخته و در مملكت اسلامی بی دینی نباید مفهوم داشته باشد. حجت الاسلام والمسلمین محمد قاسمی در خطبه های امروز نماز جمعه مركز مازندران در مصلای امام خمینی(ره) ساری با دعوت مومنان به تقوای الهی تصریح كرد: متاسفانه مقوله دینداری در جامعه اسلامی رنگ باخته و در مملكت اسلامی بی دینی نباید مفهوم داشته باشد.
اهم اظهارات وی را به نقل از تسنیم بخوانید؛
*برخورد نهادهای انتظامی و امنیتی با منكرات خصوصا بدحجابی و بی حجابی جدی تر شود. نحوه برخورد افراد مومن و مومنه در جامعه دینی هم كمرنگ و بی رنگ شده است. اگر مقرر است دیندار باشیم باید در این چارچوب هم گام برداریم. * رسانه های ژاپن نسبت به اقتدار رهبری نظام غبطه خورده و بارها این دیدار را بازتاب جهانی و منطقه ای دادند، هیچ كشوری جرات نمی كرد همچنان برخوردی با نخست وزیر ژاپن داشته باشد و باید از نعمت ولی فقیه بهره گیری كرد. *دشمنان بدانند تا سپاه و مقاومت در كشور حضور دارند دشمن قصد و جرات حمله به ایران را نخواهد داشت. اسرائیل به تعبیر مقام معظم رهبری عددی نیست و اگر اسرائیل قدم كجی بردارد، نیروهای مسلح ایران حیفا و تل آویو را با خاك یكسان خواهند كرد. ۲۷۲۱۲

1398/03/31
21:08:41
5.0 / 5
4173
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۸ بعلاوه ۵

سنج نیوز
sanjnews.ir - حقوق مادی و معنوی سایت سنج نیوز محفوظ است

سنج نیوز

خبرگزاری سنج نیوز