دی جی فسنقری و مسی قلابی سوپراستارهای جدید سینمای شانه تخم مرغی

دی جی فسنقری و مسی قلابی سوپراستارهای جدید سینمای شانه تخم مرغی به گزارش سنج نیوز در تازه ترین خبرها از سینمای ایران یك فیلم سینمایی با بازی دی جی فسنقری و رضا پرستش آماده اكران شده است.


به گزارش سنج نیوز به نقل از خبر آنلاین، تب یا جوزدگی؛ هر چه می خواهید اسمش را بگذارید، علتش اما تنها یك چیز است: استیصال! این دردی است كه به جان تمام مدیاها افتاده است. استیصال در جذب مخاطب. اتفاقی كه انگار مقرر است همه را به یك مسیر براند: استفاده از شاخ های فضای مجازی، از آنها كه مخاطب میلیونی دارند تا آنهایی كه فقط ویدئوهایشان در فضای مجازی بارها و بارها بازنشر شده است. در تازه ترین مورد هم خبر رسیده كه یك فیلم سینمایی آماده اكران شده با عنوان «اژدر» ساخته رضا سبجانی. فیلمی كه در خبری كه برایش انتشار یافته آمده: این اثر یك فیلم كمدی است و الگوی جدیدی از طنز عرضه می دهد كه در سینمای كمدی ایران به ندرت شاهد آن هستیم. فیلمی با بازی بازیگرانی مثل میرطاهر مظلومی، بهاره رهنما، علی انصاریان، نعیمه نظام دوست، شهره لرستانی، مرحوم لوون هفتوان و.... و البته برای نخستین بار دی جی حسین فسنقری و رضا پرستش! دو چهره مطرح در فضای مجازی. اولی برای ویدئوهای سبك عجیب غریبش در دی جی بودن و دومی به خاطر شباهتش با مسی ستاره فوتبال آرژانتین! البته این نخستین بار نیست كه دو چهره اصطلاحا شاخ فضای مجازی روی پرده سینما می آیند. قبل از این سهیل مستجابیان كه با دابسمش هایش عنوان شد در یك فیلم بازی كرد كه در جشنواره جهانی فیلم فجر به نمایش درآمد. شروع این اتفاق اما شاید از تلویزیون بود. از آنجایی كه برنامه های مجری محور تلویزیون برای عقب نماندن در كورس رقابت با یكدیگر هر سوژه ای كه در فضای مجازی بولد می شد را به سوژه خودشان تبدیل می كردند. از پسركی كه كچلیك دوست داشت تا ایرج ملكی نامی كه فیلم های كوتاهش مدت مدیدی دستاویز خنده اهالی فضای مجازی شده بود. از پسری كه خویش را طراح خودرو می دانست تا زنی كه با یك ویدئو از خانه نداشتنش و عدم رسیدگی به زلزله زده ها می گفت یا پدری كه برای درمان بیماری پسرش پول نیاز داشت. این تب اما عوارضی هم داشت. گاهی هم پیش می آمد كه برخی از این موضوع ها برای تلویزیون دردسرساز می شدند. وقتی كذب ادعاهایشان باز هم در فضای مجازی بولد می شد و تلویزیون و برنامه مذكور مجبور به عذرخواهی می شدند. اما به نظر می آید این موجی كه به راه افتاده قرار نیست به این زودی ها تمام شود. در سینمایی كه سالی بیشتر از ۷۰ فیلم تولید می شود و در جریان اكران فیلم ها با اكران همزمان حداقل هفت فیلم، اغلب تنها دو، یا سه فیلم دیده می شوند و بقیه فیلم ها حتی هزینه هایشان را هم برنمی گردانند، رقابت دیگر نمی تواند فقط هنری باشد. فیلم ها گاهی برای عقب نماندن از این موج و از سر استیصال در جذب مخاطب دست به كارهای عجیب غریبی می زنند. كارهایی مثل همین تبی كه حالا انگار مدتی است تلویزیون از آن عبور كرده اما به سینما سرایت كرده است. مثل تب جذب مخاطب با كچلیك ها و دی جی فسنقری ها و رضا پرستش ها! ۲۵۸۲۵۸

1398/03/18
14:13:58
5.0 / 5
4555
تگهای خبر: آنلاین , ایران , خودرو , ساخت
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۲ بعلاوه ۲

سنج نیوز
sanjnews.ir - حقوق مادی و معنوی سایت سنج نیوز محفوظ است

سنج نیوز

خبرگزاری سنج نیوز