ولایتی: مشكلات اقتصادی كشور باید با پرهیز از اختلافات سیاسی رفع گردد

ولایتی: مشكلات اقتصادی كشور باید با پرهیز از اختلافات سیاسی رفع گردد سنج نیوز: مشاور مقام معظم رهبری در امور بین الملل اظهار داشت: مشكلات اقتصادی كشور باید با تدابیر دولت و مجلس و پرهیز از اختلافات سیاسی رفع گردد.


به گزارش سنج نیوز به نقل از ایسنا، علی اكبر ولایتی شامگاه چهارشنبه در همایش انقلاب اسلامی، تحولات منطقه و چشم انداز آینده كه در مدرسه علمیه دارالشفای قم برگزار شد، عنوان كرد: امروز دشمن به صورت آشكار در صحنه حاضر شده و اغتشاشات را توسط عده ای افراد نادان هدایت می كرد.

مشاور مقام معظم رهبری در امور بین الملل اضافه كرد: مردم بصیر و انقلابی ایران اسلامی به موقع پاسخ دشمنان و اغتشاش گران را دادند و با آگاهی در میدان حاضر شدند، مهم ترین مطالبه مردم از مسئولان و دولت رسیدگی به مشكلات اقتصادی و معیشتی است بر این اساس باید برای رفع این مشكلات به دنبال راهكاری جدی بود.

وی تصریح كرد: همینطور باید از نفوذ دشمن در مسائل داخلی كشور جلوگیری شود تا انقلاب اسلامی و نظام جمهوری اسلامی بتواند مسیر خویش را به سمت تعالی و پیشرفت بپیماید، همه باید دست در دست هم مانع از نفوذ بیگانگان در امور داخلی شویم و در مقابل توطئه های دشمن ایستادگی نماییم.

وی اظهار داشت: ایران اسلامی در منطقه قدرتی را به دست آورده است كه اگر آن را حفظ نكنیم امنیت كشور دچار خدشه می شود، اگر این قدرت حفظ نشود دشمن زخمی و شكست خورده دوباره هجمه ای دیگر آغاز می كند و قدرت كنونی را مورد تهاجم قرار می دهد.

ولایتی عنوان كرد: امروز با درایت مقام معظم رهبری به قدرت نخست در منطقه تبدیل گشته ایم و باید از این جایگاه صیانت نماییم.
مشاور مقام معظم رهبری در امور بین الملل تصریح كرد: با عنایت الهی خیلی از توطئه های صهیونیستی و آمریكایی در منطقه خنثی شده است، اگر می خواهیم قدرت خویش را حفظ نماییم و در برابر دشمنان ایستادگی نمائیم باید سنگرهای خویش را به خارج از مرزها برسانیم و این قدرت را در منطقه حفظ نمائیم و به حفظ قدرت در كشورهای همسایه توجه داشته باشیم.

ولایتی تصریح كرد: امروز افراد متدین و انقلابی و شخصیت هایی مانند شهید حججی ها كم نیستند و از دستاوردهای مهم انقلاب اسلامی پرورش این گونه افراد در دامان نظام است.

وی اظهار داشت: كشورهای اسلامی هم با الگوگیری از انقلاب اسلامی به دستاوردهای مهمی در منطقه دست یافته اند و این نشان دهنده جایگاه انقلاب است.

مشاور رهبر انقلاب در امور بین الملل ادامه داد: كشورهای استكباری كه از داعش و تروریست ها حمایت می كنند هدفی جز نابودی و چپاول كشورهای اسلامی ندارند، داعش با این حمایت ها توانست تا ۲۰ كیلومتری ایران برسد هر چند به واسطه قدرت جمهوری اسلامی نتوانست موفقیتی به دست بیاورد.

ولایتی در انتها تصریح كرد: ما با فرهنگ ایثار و شهادت و استفاده از توان داخلی و ظرفیت های كشورهای اسلامی می توانیم از خیلی از توطئه های داخلی و خارجی جلوگیری نمائیم.



1396/10/14
20:20:42
5.0 / 5
4590
تگهای خبر: اقتصاد , ایران
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۲ بعلاوه ۳

سنج نیوز
sanjnews.ir - حقوق مادی و معنوی سایت سنج نیوز محفوظ است

سنج نیوز

خبرگزاری سنج نیوز