سفر هیاتی از كره جنوبی به واشنگتن برای رایزنی درباره عدم تمدید معافیت های نفتی ایران

سفر هیاتی از كره جنوبی به واشنگتن برای رایزنی درباره عدم تمدید معافیت های نفتی ایران سنج نیوز: یك هیات كره ای هفته جاری به واشنگتن خواهد رفت تا با مقامات این كشور درباره تصمیم عدم تمدید معافیت از تحریم های نفتی ایران برای كره جنوبی و هفت كشور دیگر كه وارد كننده نفت ایران هستند مذاكره كند.


به گزارش سنج نیوز به نقل از ایسنا، خبرگزاری یونهاپ گزارش داد كه یك هیات از مقامات كره ای این هفته به واشنگتن خواهد رفت تا درباره تصمیم آمریكا در خصوص عدم تمدید معافیت تحریم های نفتی ایران برای هشت كشوری كه این معافیت های را دریافت می كردند رایزنی كند.
یونهاپ نوشت: این هیات كه به ریاست یون كانگ هیون، معاون وزیر امور خارجه در روابط اقتصادی با همتایان آمریكایی خود دیدار خواهدنمود تا از جزئیات موضع آمریكا در ارتباط با تصمیم خاتمه بخشیدن به معافیت از تحریم های نفتی ایران برای واردكنندگان نفت آن، مطلع شوند.
این خبرگزاری به نقل از یك مقام وزارت امور خارجه كره جنوبی در این باره می نویسد: هدف ما این است كه مشورت نماییم.
به گزارش سنج نیوز به نقل از ایسنا، دولت آمریكا در تازه ترین اقدام خود در چارچوب آن چه كمپین فشار حداكثری خوانده می شود، اعلام نمود كه معافیت های نفتی هشت كشور خریدار نفت ایران را تمدید نخواهد كرد.
در متن بیانیه كاخ سفید در این باره آمده است: دونالد ترامپ تصمیم گرفته است كه معافیت های نفتی را كه در اوایل ماه مهر منقضی می شود را تمدید نكند. این تصمیم برای به صفر رساندن صادرات نفت ایران اتخاذ شده است تا نظام جمهوری اسلامی اصلی ترین منبع درآمدش را از دست دهد.
دولت ترامپ و متحدانمان مصمم هستند تا كمپین فشار حداكثری مقابل ایران را حفظ كنند و گسترش دهند تا فعالیت های بی ثبات كننده این كشور مقابل آمریكا، شركا و متحدانمان و صلح خاورمیانه اختتام یابد. تصمیم رئیس جمهور ترامپ برای خاتمه دادن به تمامی معافیت های نفتی ایران به ورود نام سپاه پاسداران به گروه های تروریستی آمریكا برمی گردد و نشانگر تعهد ایالات متحده برای براندازی شبكه ترور ایران و تغییر رفتارهای خصمانه این كشور است.



1398/02/03
16:05:55
5.0 / 5
4300
تگهای خبر: آمریكا , اقتصاد , ایران , تحریم
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۹ بعلاوه ۲

سنج نیوز
sanjnews.ir - حقوق مادی و معنوی سایت سنج نیوز محفوظ است

سنج نیوز

خبرگزاری سنج نیوز