دبیر شورای عالی امنیت ملی:

هرگونه كوشش برای ناامن سازی مرزهای ایران با اقدامات تهاجمی همراه خواهد بود

هرگونه كوشش برای ناامن سازی مرزهای ایران با اقدامات تهاجمی همراه خواهد بود سنج نیوز: دبیر شورای عالی امنیت ملی اظهار داشت: هرگونه كوشش برای ناامن سازی مرزهای ایران از طرف هر گروه یا كشوری با اقدامات پیش دستانه و تهاجمی شدید همراه خواهد بود.


به گزارش سنج نیوز به نقل از ایسنا، آخرین وضعیت امنیتی منطقه شمال غرب كشور در جلسه ای با حضور امیر دریابان شمخانی نماینده رهبری و دبیر شورای عالی امنیت ملی و فرماندهان نیروهای مسلح منطقه شمال غرب مورد بررسی قرار گرفت.
در این جلسه دریابان شمخانی سپس استماع گزارش سردار خاكپور فرمانده نیروی زمینی سپاه و دیگر فرماندهان منطقه در سخنانی اشاره كرد: در طول دوسال گذشته گروهك های ضدانقلاب كه از طرف برخی كشورهای منطقه ای و فرا منطقه ای حمایت و پشتیبانی می شوند تلاش و افری را برای نا امن نمودن مرزهای شمال غرب كشور داشتند كه با هوشیاری و شدت عمل نیروهای مسلح و دستگاه های امنیتی ناكام ماندند.
شمخانی اظهار داشت: ایجاد و توسعه پایگاه های نظامی از طرف كشورهای فرامنطقه ای را در نزدیكی مرزهایمان به دقت زیر نظر داریم.
وی اضافه كرد: هرگونه كوشش برای ناامن سازی مرزهای ایران از طرف هر گروه یا كشوری با اقدامات پیش دستانه و تهاجمی شدید همراه خواهد بود.
شمخانی درانتها اظهار داشت: اجازه نخواهیم سردمداران بی ثبات سازی و مزدورانشان امنیت مردم و ثبات منطقه را مخدوش نمایند.




1397/12/22
17:55:30
5.0 / 5
4643
تگهای خبر: ایران , دریا , دستگاه , نیروهای مسلح
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۲ بعلاوه ۳

سنج نیوز
sanjnews.ir - حقوق مادی و معنوی سایت سنج نیوز محفوظ است

سنج نیوز

خبرگزاری سنج نیوز