دیدار سفیر كشورمان در توكیو با رئیس فدراسیون فوتبال ژاپن

دیدار سفیر كشورمان در توكیو با رئیس فدراسیون فوتبال ژاپن به گزارش سنج نیوز سفیر كشورمان در توكیو امروز با كوزو تاشیما (Tashima) رئیس فدراسیون فوتبال ژاپن دیدار و گفتگو كرد.


به گزارش سنج نیوز به نقل از ایسنا، در این دیدار مرتضی رحمانی موحد ضمن تبریك نایب قهرمانی ژاپن در فوتبال آسیا، به نودمین سالگرد روابط دیپلماتیك دو كشور در سال ۲۰۱۹ اشاره نمود و اظهار داشت: یكسری مسابقات ورزشی برای گرامیداشت این مناسبت در زمینه های كشتی، جودو، كاراته، پینگ پنگ و فوتبال پیشنهاد شده، در صورت آمادگی طرف ژاپنی می توانیم اجرایی نماییم.
سفیر كشورمان همینطور دو پیشنهاد در مورد همكاری در فوتبال پایه و هم برگزاری مسابقه دوستانه بین تیم امید كشورمان با ژاپن را بیان كرد و همینطور خواهان اجرایی شدن یادداشت تفاهم همكاری بین فدراسیون های فوتبال دو كشور شد.
كوزو تاشیما رئیس فدراسیون فوتبال ژاپن هم در این دیدار با اشاره به روابط خوب دو كشور اظهار داشت: ما در مستطیل سبز رقابت دوستانه ای داریم و از ایده شما برای برگزاری بازی دوستانه فوتبال بین تیم امید ایران و ژاپن استقبال و حمایت می نماییم.
وی بیان كرد: فوتبال ایران تیم قدرتمندی دارد و دارای جایگاه افتخارآمیزی در سطح آسیا و بین المللی است.
رئیس فدراسیون فوتبال ژاپن ابراز امیدواری كرد تا تیم ایران به مرحله بعدی صعود و در المپیك توكیو حضور داشته باشد.
وی تیم فوتبال ایران بخصوص فوتسال زنان ایران را تیم قدرتمندی دانست و عنوان نمود كه برگزاری مسابقه دوستانه با تیم ۲۳ سال ایران را به مسئولین ذیربط منتقل و پیگیری خواهد نمود.



1397/12/02
19:16:55
5.0 / 5
5190
تگهای خبر: ایران , دیپلماتیك , روابط , سفیر
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۳ بعلاوه ۲

سنج نیوز
sanjnews.ir - حقوق مادی و معنوی سایت سنج نیوز محفوظ است

سنج نیوز

خبرگزاری سنج نیوز