اظهارات مداخله جویانه بولتون مقابل ایران

اظهارات مداخله جویانه بولتون مقابل ایران سنج نیوز: هم زمان با چهلمین سالروز بزرگداشت پیروزی انقلاب اسلامی ایران، كاخ سفید ویدیویی از ادعاهای بی اساس و خصمانه مشاور امنیت ملی آمریكا منتشر نمود.


به گزارش سنج نیوز به نقل از ایسنا، كاخ سفید در صفحه توییتری خود ویدئویی منتشر نمود كه در آن جان بولتون، مشاور امنیت ملی آمریكا به دنبال مقاصد بدخواهانه مقامات آمریكایی ادعاهایی مداخله جویانه را درباره مسائل داخلی ایران مطرح و بهتان بی اساس پشتیبانی از تروریسم در منطقه و كوشش برای دستیابی به سلاح هسته ای مقابل ایران را تكرار كرد.
وی با اشاره به بزرگداشت ملی چهلمین پیروزی انقلاب اسلامی ایران، در ادعایی خصمانه و تهدیدآمیز خطاب به مقامات ایران اظهار داشت كه «سالگردهای زیادی برای جشن گرفتن باقی نمانده است».
بولتون همین طور در صفحه توئیتر خود انقلاب اسلامی ایران را «چهل سال شكست» خواند.
مشاور امنیت ملی آمریكا همین طور ادعا نمود كه «حكومت ایران باید برای تغییر رفتار خود تصمیم بگیرد و در نهایت این مردم ایران هستند كه باید مسیر كشور خودرا تعیین كنند».
وی در اظهاراتی مداخله جویانه مطرح كرد: «ما از اراده مردم ایران حمایت می نماییم و از آنها پشتیبانی می نماییم تا صدای شان شنیده شود».
به گزارش سنج نیوز به نقل از ایسنا، استكبار جهانی كه همواره از عوامل اصلی به خطر انداختن استقلال و امنیت ملل جهان بوده است، می خواهد با فرافكنی در سابقه اقدامات سلطه جویانه خود مقابل ملت ایران، خودرا حامی و دلسوز جلوه دهد. نمونه بارز این اقدامات پشتیبانی از رژیم بعث عراق در تحمیل هشت سال جنگ مقابل ملت ایران بود.



1397/11/23
13:15:50
5.0 / 5
4504
تگهای خبر: آمریكا , ایران
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۳ بعلاوه ۴

سنج نیوز
sanjnews.ir - حقوق مادی و معنوی سایت سنج نیوز محفوظ است

سنج نیوز

خبرگزاری سنج نیوز