محبی نیا در طرح سوال از ظریف: دلواپسان و برانداز یك هدف را دنبال می كنند

محبی نیا در طرح سوال از ظریف: دلواپسان و برانداز یك هدف را دنبال می كنند به گزارش سنج نیوز یك نماینده اصولگرای مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: چرا در جامعه انقلابی ایران و یادگار امام كه با سكان داری رهبری اداره می شود دلواپس و برانداز به هدف واحد و یكسان رسیده اند؟ این خطای بزرگ و استراتژیك است كه جامعه ما را تهدید می كند.


به گزارش سنج نیوز به نقل از ایسنا، جهانبخش محبی نیا در جلسه علنی امروز (دوشنبه) مجلس شورای اسلامی در توضیح سوالش از وزیر امور خارجه درباره مجموعه اقدامات دیپلماتیك جهت رفع تهدید بین المللی در منطقه و سطح جهانی، در این باره اظهار نمود: آقای ظریف! شاید كسانی از شما نفرت داشته باشند، اما زمانی پیروز خواهید شد كه آنها بتوانند در شما نفرت تولید كنند. پس صبور باشید. البته جای تأسف است كه اوضاع و احوال ما این است كه این جهان گهواره حیات ما است.
این نماینده اصولگرای مجلس شورای اسلامی در بخش دیگری از صحبت های خود، تصریح كرد: در شرایط فعلی در خارج از كشور منزوی كردن ایران بعنوان یك هدف دنبال می شود. در این وضعیت مكاتبه هشت وزیر با رهبری شكل می گیرد.
وی اظهار داشت: چرا در جامعه انقلابی امام و یادگاری امام كه با سكان داری رهبری اداره می شود، دلواپس و برانداز به هدف واحد و یكسان رسیده است؟ این خطای بزرگ و استراتژیكی است كه جامعه را تهدید می كند.
به قول محبی نیا، بخشی از سیاست خارجی در گروگان تفكری است كه با دولت غریبه است. روی گردانی از جهان و پنهان كردن سیاست نتیجه اش این است كه بخشی از جامعه به فساد كشیده می شود. بنابراین است كه نظریه پردازان معتقد هستند كه عمده مشكلات جامعه ریشه در سیاست دارد.
وی با اشاره به این كه ایران با كمك دیپلماسی خارجی توانست از یوغ انگلیس نجات پیدا كرده و اشغال كشور را به آخر برساند، در این باره توضیح داد: پس از آن قطعنامه ۱۳۹۸ در سازمان ملل و ترك مخاصمه با عراق به وقوع پیوست و سازمان ملل صدام جاه طلب و دیوانه را متجاوز خواند. حالا به كمك دستگاه خارجی باید گفتمان داخلی به سمت تولید رضایت و امیدواری در داخل كشور حركت نماید.
این نماینده اصولگرای مجلس شورای اسلامی تصریح كرد كه فرهنگ و پیام انقلاب در فضای آرام اشاعه پیدا می كند و در این شرایط می توان ایرانی خارج از كشور را برای حضور در داخل كشور و سرمایه گذاری امیدوار كرد. آقای ظریف! شما مسئول وزارت امور خارجه هستید. اگر شما حرف اول را نزنید و منافع ملت را مساله اول قرار ندهید در محضر خدا در روز قیامت باید پاسخگو باشید.
او در آخر تصریح كرد: برای انقلاب اسلامی آزادی و عدالت در سطح جهان دعا می نماییم و به نیروهای دفاعی هم افتخار می نماییم. امیدواریم دست به دست هم همه نهادهای رسمی كشور آزاد باشند.




1397/11/08
16:20:14
5.0 / 5
4950
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۲ بعلاوه ۳

سنج نیوز
sanjnews.ir - حقوق مادی و معنوی سایت سنج نیوز محفوظ است

سنج نیوز

خبرگزاری سنج نیوز