در دیدار با رئیس كمیسیون سیاست خارجی مجلس الجزایر مطرح شد

تاكید ظریف بر آمادگی ایران برای گسترش هر چه بیشتر روابط با الجزایر

تاكید ظریف بر آمادگی ایران برای گسترش هر چه بیشتر روابط با الجزایر سنج نیوز: رئیس كمیسیون سیاست خارجی مجلس الجزایر، با وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران دیدار و گفت و گو كرد.


به گزارش سنج نیوز به نقل از ایسنا، در این دیدار محمد جواد ظریف ضمن یادآوری روابط دوستانه و برادرانه میان دو كشور ایران و الجزایر اظهار داشت: این روابط بر پایه دوستی های طولانی مدت و همكاریهای صمیمانه میان دو كشور استوار است و دولت و مردم ایران احترام زیادی برای انقلاب، مردم و دولت الجزایر قائلند و توفیقات آنها را خواهانند.
وزیر امور خارجه با اشاره به اینكه رفت و آمدها و همكاریهای سیاسی دو كشور از سطح خوبی برخوردار است، ابراز امیدواری كرد: روابط اقتصادی دو جانبه باز در سایه تلاش های طرفین گسترش بیشتری یابد.
وی اضافه كرد: الجزایر با انتخاب سیاست های اصولی و منطقی، مواضع خوبی در قبال مسائل مختلف همچون برنامه هسته ای ایران، مبارزه با افراطی گری و … دارد.
ظریف بر آمادگی ایران برای گسترش هر چه بیشتر همكاریها و روابط دو جانبه در زمینه های مختلف اصرار كرد.
عبدالحمید سی عفیف باز در این دیدار با اشاره به اینكه روابط دوستانه و برادرانه با ایران از اهمیت فراوانی برای الجزایر برخوردار است، ضمن استقبال از اظهارات محمد جواد ظریف، آمادگی كشورش را برای همكاریهای گسترده با جمهوری اسلامی ایران اعلام نمود.
وی با اشاره به اینكه الجزایر سیاست مستقلی دارد، اضافه كرد: كشورش ضمن اجتناب از دخالت در امور داخلی كشورهای دیگر، تحت تأثیر تبلیغات طرف های ثالث در زمینه روابط با ایران قرار نمی گیرد و تمایل دارد این روابط از گستردگی بیشتری در زمینه های مختلف برخوردار شود.



1397/11/07
07:51:24
5.0 / 5
4904
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۲ بعلاوه ۴

سنج نیوز
sanjnews.ir - حقوق مادی و معنوی سایت سنج نیوز محفوظ است

سنج نیوز

خبرگزاری سنج نیوز