آگهی بعیدی نژاد نسبت به بروز فاجعه انسانی در سوریه به دنبال حملات جنگنده های اسراییلی

آگهی بعیدی نژاد نسبت به بروز فاجعه انسانی در سوریه به دنبال حملات جنگنده های اسراییلی سنج نیوز: سفیر ایران در لندن نسبت به اقدامات رژیم اسراییل در تعرض به خاك كشورهای منطقه و به خطر انداختن جان غیرنظامیان خصوصاً هواپیماهای مسافربری در سوریه آگهی داد.


به گزارش سنج نیوز به نقل از ایسنا، حمید بعیدی نژاد در كانال تلگرامی خود با اشاره به گزارش تفصیلی فرماندهی ارتش روسیه اظهار داشت: شش روز پیش در روز بیست و پنج دسامبر در حالیكه در كشورهای غربی به مناسبت كریسمس همه در تعطیلات به سر می بردند، هواپیماهای جنگنده اسرائیلی در حملاتی به سوریه، با به خطر انداختن امنیت هوانوردی بین المللی و از راه استفاده از روش گمراه كردن و پناه گرفتن در راه هواپیمای مسافری برای به اشتباه انداختن دفاع ضد موشكی نزدیك بود دو هواپیمای مسافری غیر روسی كه به مقصد دمشق و بیروت در پرواز بودند را با خطر سقوط مواجه سازند و یك فاجعه انسانی احداث كنند.
وی افزود: چندی قبل با همین روش، هواپیمای ایلیوشین روسیه در فضای شهر لاذقیه در سوریه مورد به هدف خوردن موشك قرار گرفت و با تمامی مسافران خود در هوا منفجر شد. ورود این هواپیماهای جنگی به فضای سوریه به صورت غیرقانونی از فراز فضای لبنان صورت گرفت. دولت لبنان مكررا از نقض حریم هوایی خود توسط اسرائیل به شورای امنیت سازمان ملل متحد شكایت كرده است كه واكنشی در بر نداشته است.



1397/10/11
22:57:36
5.0 / 5
4243
تگهای خبر: ایران , سفیر
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۲ بعلاوه ۲

سنج نیوز
sanjnews.ir - حقوق مادی و معنوی سایت سنج نیوز محفوظ است

سنج نیوز

خبرگزاری سنج نیوز