سفر سفیر كره جنوبی به مازندران

سفر سفیر كره جنوبی به مازندران به گزارش سنج نیوز مسئول نمایندگی وزارت امور خارجه در مازندران، از سفر سه روزه سفیر كره جنوبی در راس هیاتی به استان اطلاع داد.


نوروزی درون كلایی در گفت وگو با ایسنا با اشاره به اینكه سفیر كره جنوبی با هیاتی متشكل از وابسته بازرگانی و كارشناس كنسولی سفارت عصر دوشنبه 6آذرماه به استان مازندران سفر خواهد كرد، اظهار داشت: دیدار با استاندار، شركت در همایش فعالان اقتصادی، سخنرانی در دانشگاه مازندران و هم بازدید از مراكز تولیدی و صنعتی از برنامه های سفیر كره جنوبی در این سفر است.

به گفته وی، بازدید از مجتمع پرورش ماهیان خاویاری قره برون شهرستان جویبار، بازدید از شركت تولیدی فرش ساوین، حضور در نمایشگاه صنعت ساختمان در شهرستان بابل (دانشگاه نوشیروانی) و شركت در نشست با فعالان اقتصادی استان از برنامه های سه شنبه این هیات است.

رئیس نمایندگی وزارت امور خارجه در مازندران ادامه داد: سفیر كره جنوبی روز چهارشنبه بعد از سخنرانی در دانشگاه مازندران پیرامون روابط ایران و كره جنوبی از واحد پروش گل و گیاه ارگانیك رویش طبرستان و هم شركت خزر الكتریك شهرك صنعتی بابكان بازدید و سپس مازندران را به مقصد تهران ترك خواهند كرد.

نوروزی با اشاره به اینكه امیدوارم بخش خصوصی استان بهره برداری مناسبی از این سفر داشته باشد، اظهار داشت: افزایش سفر مقامات كشورهای مورد نظر به استان در دستور كار نمایندگی وزارت امور خارجه قرار دارد تا بتوانیم با استفاده از این ظرفیت سازی برای رونق اقتصادی استان مثمرثمر باشیم.



 

1396/09/05
01:41:26
5.0 / 5
5038
تگهای خبر: اقتصاد , نمایندگی , وزارت امور خارجه
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۷ بعلاوه ۲

سنج نیوز
sanjnews.ir - حقوق مادی و معنوی سایت سنج نیوز محفوظ است

سنج نیوز

خبرگزاری سنج نیوز