اظهارات جدید حسن عباسی: قوه قضاییه باید اصلاح گردد

اظهارات جدید حسن عباسی: قوه قضاییه باید اصلاح گردد سنج نیوز اظهارات جدید حسن عباسی: قوه قضاییه باید اصلاح گردد



اعضای شورای مركزی جنبش عدالتخواه دانشجویی بعد از صدور حكم حسن عباسی به ملاقات و دیدار وی رفتند.
بنابراین گزارش، در این جلسه حسن عباسی با اشاره به اینكه حكم صادره بر اثر تجمیع پنج پرونده است و اتهامات وارده نشر اكاذیب و توهین به مسئولین ذكر شده، اظهار داشت: در هیچ كدام از پرونده ها نشر اكاذیب اثبات نشده و صرفاً جهت توهین به مسئولین حكم صادر گردیده است.
وی همینطور افزود: یكی از شكایات این بوده كه بنده تفاوت صحبت های آقای رئیس جمهور كه می گوید مبنای علوم اسلامی و غیر اسلامی ندارد با صحبت های رهبری كه می فرمایند باید مبنای علوم توحیدی باشد را نشان دادم و دادگاه هم با عنایت به مستنداتی كه عرضه شد تائید كرد كه حرف ما درست است. آنچه دادگاه مدعی بود این است كه چرا گفته اید نظر فلانی با نظر رهبری تفاوت دارد.
عباسی همینطور اظهار داشت: این خیلی بد است كه پس از گذشت چهل سال از انقلاب، در كلام مسئولین ما هنوز مشكل توحید داشته باشیم.
وی افزود: اینكه ما باید به عده ای از مسئولین یادآوری نماییم كه امثال بنی صدر و منتظری به علت خط لیبرالیستی شان بركنار شدند خودش قابل تامل است.
وی در ادامه جلسه اضافه كرد: من همه تلاشم این است كه بدهكار مردم نباشم و ابداً قائل به نقض حكم نیستم. از دانشجویان هم می خواهم از آنجایی كه همه این پرونده ها به جهت مطالبه دغدغه های رهبری بوده است مطلوب است محتوای پرونده ها پیگیری شود نه حكم شخص بنده.
عباسی همینطور اضافه كرد: در این چندسال حدودا ماهی نبوده كه دادگاه نرفته باشم و با مشكلات قوه قضائیه از نزدیك دست و پنجه نرم نكرده باشم. قوه قضاییه باید اصلاح گردد ولی در این بین كه مطالبه اصلاح آنرا داریم باید حواسمان باشد كه جریان مطالبه بوی انقلاب بدهد و ضد انقلاب نتواند از سو استفاده نماید.
وی در ادامه با اشاره به نقد برخی جریان های سیاسی به قوه قضائیه تصریح كرد: خیلی از این جریان ها زمانی نقد به قوه را شروع كردند كه پای معاونان و همكاران خودشان به قوه قضائیه افتاد و انتقاد به قوه در ادبیات شان خیلی دیرپا نیست. فرق ما این است كه من و امثال من در ادبیات مطالبه گری عدالتخواهان نباید مهم باشیم و اصلاح قوه قضاییه جمهوری اسلامی است كه مهم می باشد.
2929

1397/07/27
19:21:15
5.0 / 5
5040
تگهای خبر: جنبش , رئیس جمهور
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۱ بعلاوه ۳

سنج نیوز
sanjnews.ir - حقوق مادی و معنوی سایت سنج نیوز محفوظ است

سنج نیوز

خبرگزاری سنج نیوز