درملاقات سفیر با رییس مجلس ارمنستان بررسی شد

توسعه همكاری های پارلمانی تهران و ایروان

توسعه همكاری های پارلمانی تهران و ایروان توسعه همكاری های پارلمانی بین ایران و ارمنستان در ملاقات سفیر كشورمان با رئیس مجلس ملی ارمنستان بررسی شد.



به گزارش سنج نیوز به نقل از ایسنا، سید كاظم سجادی سفیر ایران در ایروان با آرا بابلویان رئیس مجلس ملی ارمنستان دیدار و پیرامون توسعه همكاری های پارلمانی بین مجالس دو كشور و مشاركت مجالس در فعال كردن روابط بین ایران و ارمنستان در حوزه های اقتصادی، سیاسی و فرهنگی مذاكره كردند.
در این دیدار سجادی بر ضرورت فعال كردن گروه های دوستی پارلمانی و تماس میان كمیسیون های مختلف مجالس دو كشور و نقش برجسته آنان در عرضه راهكارهای مناسب جهت توسعه مناسبات همه جانبه میان دو كشور تصریح كرد.
سفیر كشورمان با اشاره به ضرورت ارتقاء روابط اقتصادی فیمابین خواهان ایفای نقش سازنده مجالس برای توسعه روابط اقتصادی بین جمهوری اسلامی ایران و ارمنستان شد.
آرا بابلویان هم ضمن استقبال از توسعه همكاری ها میان مجالس دو كشور و پیشنهادات سفیر كشورمان گفت كه با عنایت به اصلاحات قانون اساسی و نقش برجسته مجلس در سیستم مدیریتی جدید، مجلس ارمنستان نقش خاص خویش را در توسعه روابط بین دو كشور ایفا خواهد نمود و جمهوری اسلامی ایران در این برنامه ریزی ها جایگاه ویژه خویش را خواهد داشت.
رئیس مجلس ملی ارمنستان با استقبال از دعوت لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی برای سفر به ایران اعلام نمود: در نخستین فرصت ممكن هماهنگی لازم برای انجام این سفر را انجام خواهد داد.



1396/08/12
23:19:47
5.0 / 5
5700
تگهای خبر: اقتصاد , ایران
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۷ بعلاوه ۴

سنج نیوز
sanjnews.ir - حقوق مادی و معنوی سایت سنج نیوز محفوظ است

سنج نیوز

خبرگزاری سنج نیوز