دیدار مقام های مالیاتی و گمرگی ایران و ارمنستان

دیدار مقام های مالیاتی و گمرگی ایران و ارمنستان سنج نیوز: سید كامل تقوی نژاد معاون وزیر اقتصاد و دارایی و رئیس سازمان مالیاتی ایران كه در راس هیاتی اقتصادی به ارمنستان سفر كرده است با وارتان هاروتونیان رئیس كمیته درآمدهای دولتی ارمنستان دیدار كرد.


به گزارش سنج نیوز به نقل از ایسنا، در این دیدار كه سیدكاظم سجادی سفیر ایران هم حضور داشت، هاروتونیان ضمن خیرمقدم به هیات ایرانی از سوابق و پیشینه همكاری های دو كشور در حوزه های اقتصادی و بازرگانی و روابط دوجانبه در زمینه های مختلف سیاسی، اقتصادی و فرهنگی تمجید كرده و خوستار افزایش و توسعه همكاریهای گمرگی و مالیاتی بین ایران و جمهوری ارمنستان شد.
تقوی نژاد معاون وزیر اقتصاد و دارایی و رئیس سازمان مالیاتی ایران هم با اشاره به برگزاری چهاردهمین كمیسیون مشترك همكاری های دو كشور در تهران، خواهان حضور حداكثری مقام های اقتصادی و گمرگی ارمنی در این مذاكرات شد.
وی همینطور بر ضرورت اطلاع رسانی و عرضه تسهیلات مالیاتی برای تجار و سرمایه گذاران ایرانی جهت حضور در فعالیت های اقتصادی و سرمایه گذاری این كشور تصریح كرد.
در این ملاقات طرفین با اشاره به سفر اخیر كارن كاراپتیان نخست وزیر ارمنستان به تهران بر اهمیت تشكیل شركت مشتركی برای فراهم كردن تجارت آسان بین فعالین اقتصادی دو كشور تاكید كردند.


 

1396/08/01
22:51:30
5.0 / 5
6195
تگهای خبر: اقتصاد , ایران , گمرك , وزرا
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۹ بعلاوه ۴

سنج نیوز
sanjnews.ir - حقوق مادی و معنوی سایت سنج نیوز محفوظ است

سنج نیوز

خبرگزاری سنج نیوز