خرید مطمئن و آسان از فروشگاه ال جی ایران

خرید مطمئن و آسان از فروشگاه ال جی ایران ماموریت ما این است كه شرایطی ایجاد كنیم كه مردم آسوده خاطر و راضی در خانه هایشان ، لوازم خانگی خرید كنند و نگرانی و دغدغه ای از انتخاب و خرید خود نداشته باشند.ال جی ایران به مردم، حق انتخاب آگاهانه ی كالاهای با كیفیت و اصل را در یك مركز تخصصی ولی با قیمت های ارزان می دهد.


بزرگ‌ترین و پر فروش ترین فروشگاه اینترنتی و حضوری شركت ال جی در كشور میباشد كه شامل 5 فروشگاه برند شاپ ال جی در بورس لوازم خانگی ال جی واقع در سه راه امین حضور می باشد. همچنین این شركت دارای نماد اعتماد الكترونیكی از وزارت صنعت ، معدن و تجارت و مركز توسعه تجارت الكترونیكی می باشد كه خریدی مطمئن و با ضوابط و قوانین جمهوری اسلامی ایران را برای مشتریان تضمین میكند و در همه صفحات وب سایت قابل مشاهده می باشد.

تیم فروش و ارسال ال جی ایران ، كه مجموعه ای 20 نفره از تحصیل كردندگان و صاحبان تجربه و اعتبار در صنف لوازم خانگی هستند ، در پشت صفحه مجازی وب سایت ، به مشتریان سرویس میدهند. مشتریان ما قبل از خرید ، اطلاعات كامل را در وب سایت مطالعه كرده و با مشاورین فروش به صورت تلفنی صحبت میكنند و بعد از به دست آوردن اطلاعات و دانش كامل ، خرید خود را بر روی وب سایت نهایی میكنند.و یا اینكه در صورت دسترسی نزدیك در شهر تهران و یا تمایل به مشاهده ی كالاها از نزدیك به صورت حضوری از نمایشگاه خرید میكنند.

ماشین لباسشویی ال جی ، جدیدترین مدل های

ماشین لباسشویی ال جی

، ارسال به سراسر ایران ، پرداخت در محل فقط در شهر تهران
، جدیدترین مدل های ماشین ظرفشویی ال جی

ماشین ظرفشویی ال جی

، ارسال به سراسر ایران ، پرداخت در محل فقط در شهر تهران
جدیدترین مدل های

ساید بای ساید ال جی

، ارسال به سراسر ایران ، پرداخت در محل فقط در شهر تهران
جدیدترین مدل های

یخچال فریرز ال جی

، ارسال به سراسر ایران ، پرداخت در محل فقط در شهر تهران
جدیدترین مدل های

مایكروفر ال جی

را در سایت ما مشاهده كنید.

تیم فروش ال جی ایران ، با احترام با مشتری برخورد میكند و او را درست راهنمایی میكند ، او دغدغه های مشتری را میشناسد و دقیقا نیاز او را درك میكند و بهترین و به صرفه ترین و كاربردی ترین محصول را به مشتری معرفی میكند و خیال مشتری را از هر لحاظ آسوده میكند

1396/07/11
09:58:37
5.0 / 5
5361
تگهای خبر: ال جی , رپورتاژآگهی
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۴ بعلاوه ۲

سنج نیوز
sanjnews.ir - حقوق مادی و معنوی سایت سنج نیوز محفوظ است

سنج نیوز

خبرگزاری سنج نیوز