درباره كتاب در دست رهبری بیش تر بدانید

درباره كتاب در دست رهبری بیش تر بدانید سنج نیوز: تورق ترجمه كتاب «آتش و خشم» توسط مقام معظم رهبری در سی ویكمین نمایشگاه بین المللی كتاب تهران بازتاب های فراوانی در رسانه های جهان داشت؛ كتابی كه كمپین انتخاباتی «دونالد ترامپ» برای مقابله با آن ۹۳ هزار دلار به یك كمپانی حقوقی پرداخت كرد.


به گزارش سنج نیوز به نقل از سی ان بی سی، كتاب «آتش و خشم» نوشته «مایكل وولف» كه دیگاهی انتقادی و افشاگرایانه درباره ریاست جمهوری «دونالد ترامپ» و سیاست در ایالات متحده آمریكا دارد باعث دلواپسی كمپین انتخاباتی «ترامپ» برای دوره آینده انتخابات ریاست جمهوری آمریكا شده تا جایی كه با صرف هزاران دلار در كوشش برای مقابله با این كتاب هستند.
مبلغ ۹۳ هزار دلاری كه شركت حقوقی «هاردر» وكیل ترامپ دریافت كرده برای مقابله با «استیو بونن» استراتژیست ارشد سابق كاخ سفید و منبع اصلی اطلاعات این كتاب و «مایكل وولف» نویسنده آن صرف خواهد شد.


بعد از انتشار این كتاب در تاریخ ۵ ژانویه ۲۰۱۸ كه با استقبال فراوان خوانندگان روبه رو شد و در رسانه های جهان هم بازتاب گسترده ای داشت، وكیل ترامپ از «استیو بونن» برای زیر پا گذاشتن توافقی كه پیش از خروج از كاخ سفید امضا كرده بود شكایت نمود، كه البته این شكایت به جایی نرسید.
«مایكل وولف» در این كتاب ۳۳۶ صفحه ای به مسائل گوناگونی از پشت پرده كاخ سفید همچون توصیف رفتار «ترامپ» و تعامل آشفته او با كاركنان ارشد كاخ سفید تا عرضه توضیحات خفت باری درباره خانواده «ترامپ» از زبان «استیو بونن» استراتژیست ارشد سابق كاخ سفید پرداخته است. در این كتاب «ترامپ» به شخصی تشبیه شده كه كاركنان كاخ سفید احترامی برای او قائل نیستند و ۱۰۰ درصد اطرافیانش معتقدند شخصی مناسب برای ریاست جمهوری آمریكا نیست.
كتاب «آتش و خشم» كه برای ۱۵ هفته در صدر فهرست پرفروش ترین كتاب های نیویورك تایمز قرار داشت، تابحال بیش از دو میلیون نسخه فروخته است.





1397/02/24
13:55:18
5.0 / 5
4584
تگهای خبر: آمریكا , ترامپ , ریاست جمهوری
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۳ بعلاوه ۵

سنج نیوز
sanjnews.ir - حقوق مادی و معنوی سایت سنج نیوز محفوظ است

سنج نیوز

خبرگزاری سنج نیوز