كاخ سفید: تحریم های جدیدی را ضد ایران آماده می نماییم

كاخ سفید: تحریم های جدیدی را ضد ایران آماده می نماییم سنج نیوز: كاخ سفید اعلام نمود كه آمریكا به علت برنامه های هسته ای ایران برای اعمال تحریم های بیشتر ضد این كشور در هفته آتی آماده می گردد.


به گزارش سنج نیوز به نقل از شبكه خبری روسیا الیوم، سارا سندرز، سخنگوی كاخ سفید در كنفرانس مطبوعاتی اظهار نمود: تمامی تحریم هایی كه پیش از امضای توافق هسته ای اعمال می شدند، دوباره اجرا خواهند شد و ما در حال تدوین تحریم های بیشتری ضد ایران جهت اعمال آنها از هفته آتی هستیم.
سندرز ادعا نمود، آمریكا تلاش می كند مانع از دستیابی ایران به سلاح های هسته ای شود، برای اطمینان از این امر هم به اعمال شدیدترین فشارهای ممكن و تحریم های خیلی سخت ضد ایران ادامه خواهیم داد.
دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریكا روز سه شنبه خروج كشورش از توافق هسته ای با ایران و اعمال تحریم های شدید اقتصادی ضد این كشور را اعلام و مسئولان ایران را متهم كرد كه به غنی سازی اورانیوم برای اهداف نظامی ادامه می دهند.
این تصمیم ترامپ از استقبال گسترده رژیم صهیونیستی، عربستان، امارت و بحرین برخوردار شد اما سایر طرف های این توافق یعنی روسیه، چین، انگلیس، فرانسه و آلمان این اقدام ترامپ را محكوم كردند.



1397/02/21
18:45:12
5.0 / 5
4742
تگهای خبر: آمریكا , ایران , تحریم
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۶ بعلاوه ۴

سنج نیوز
sanjnews.ir - حقوق مادی و معنوی سایت سنج نیوز محفوظ است

سنج نیوز

خبرگزاری سنج نیوز