از پسر جلایی‎پور تا سپنتا نیكنام و فساد اطرافیان روحانی در تذكرات مجلس، درخواست ۱۸۲ نفر ضد تلگرام

از پسر جلایی‎پور تا سپنتا نیكنام و فساد اطرافیان روحانی در تذكرات مجلس، درخواست ۱۸۲ نفر ضد تلگرام سنج نیوز از پسر جلایی‎پور تا سپنتا نیكنام و فساد اطرافیان روحانی در تذكرات مجلس، درخواست ۱۸۲ نفر ضد تلگرام


به گزارش سنج نیوز به نقل از خبر آنلاین، قاسم میرزایی نكو عضو فراكسیون امید در تذكری از وزاری دادگستری، كشور و اطلاعات خواست كه با نخبگان برخورد قهری نكنند. او بی آنكه از محمدرضا فرزند حمیدرضا جلایی پور نامی ببرد، از او بعنوان نخبه ای یاد كرد كه فرزند خانواده شهید است و گفت باید در برخورد با جوانان دقت شود.
او همینطور از هیات رئیسه مجلس خواست تا نتایج جلسه سران سه قوه را مصداقی و علنی به سمع مردم برسانید و عزمی راسخ برای برخورد با فساد و قاچاق و رانت داشته باشند. تقدیر 182 نماینده از شكست انحصار تلگرام 182 نفر از نمایندگان مجلس با صدور بیانیه ای حمایت خویش را از پیام رسان های داخلی و شكست انحصار تلگرام اعلام نمودند. در این بیانیه آمده است: ما نمایندگان مجلس شورای اسلامی امضاكنندگان این بیانیه، حمایت قاطع خویش را از اقدامات دبیر شورای عالی فضای مجازی و وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در شكستن انحصار پیام رسان تلگرام در كشور جمهوری اسلامی ایران و برخورد قاطع با این پیام رسان به علت عدم رعایت مقررات كشور و فراهم آوردن زمینه برای تولید چالش های گوناگون امنیت ملی و برنامه ریزی برای وارد آوردن ضربات بزرگ اقتصادی به كشور اعلام نموده و همینطور از تلاش های به عمل آمده برای تشویق و تقویت پیام رسان های داخلی در قالب مساعدت های مالی و كمك های تجهیزاتی و اقدامات رسانه مركز ملی فضای مجازی و وزارت ارتباطات تشكر می نماییم. تذكر به اطرافیان رئیس جمهور محمد دهقان، احمد امیرآبادی فراهانی و جواد كریمی قدوسی نمایندگان چناران، قم و مشهد در تذكری كتبی به رئیس جمهور لزوم متوقف كردن رفتارها و مواضع دوگانه و پرهیز از حاشیه سازی و لزوم پرداختن به مشكلات اصلی كشور، همچون فساد اطرافیان رئیس جمهور و همینطور رفع معضل بیكاری را متذكر شدند.
عاقبت سپنتا چه می شود؟
نماینده مردم تهران در مجلس هم در اواخر جلسه علنی امروز، در تذكری خواهان رسیدگی سریعتر به پرونده عضو زرتشتی شورای شهر یزد در مجمع تشخیص مصلحت نظام شد.
حجت الاسلام احمد مازنی با اشاره به اینكه پرونده مربوط به سپنتا نیكنام عضو اقلیت شورای شهر یزد مدت هاست روی میز مجمع قرار گرفته است، اظهار داشت: تصمیمی كه در گذشته در مورد این پرونده اتخاذ شده بود به شكلی مایه وهن نظام و مذهب تشیع بوده است. هم اكنون چشم ها و گوش ها به تصمیم مجمعی است كه با تصمیم امام و رهبری برای شكستن بن بست ها تشكیل شده است.
این عضو فراكسیون امید همینطور با اشاره به اینكه گفته می گردد رییس جمهور در بعضی جلسات مجمع حضور ندارند، اظهار داشت: این جلسه فرصتی برای عمل ایشان به وعده دفاع از حقوق شهروندی است. وی همینطور اظهار داشت كه پس از مرحوم هاشمی رییس فقید مجمع، مردم به تدبیر آیت الله هاشمی شاهرودی چشم دوخته اند.
2727

1397/02/05
19:59:11
5.0 / 5
4816
تگهای خبر: رئیس جمهور
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۱ بعلاوه ۴

سنج نیوز
sanjnews.ir - حقوق مادی و معنوی سایت سنج نیوز محفوظ است

سنج نیوز

خبرگزاری سنج نیوز