با اشاره به دیدار محمد بن سلمان و ماكرون

یك عضو سابق مجلس ملی فرانسه: برای دیپلماسی فرانسه منطقی تر است كه ایران را فراموش نكند

یك عضو سابق مجلس ملی فرانسه: برای دیپلماسی فرانسه منطقی تر است كه ایران را فراموش نكند سنج نیوز: یك عضو سابق مجلس ملی فرانسه به دنبال سفر ولیعهد عربستان به این كشور در توئیتر خود نوشت كه برای دیپلماسی فرانسه منطقی تر خواهد بود كه ایران را فراموش نكند.



به گزارش سنج نیوز به نقل از ایسنا، نیكلا دویك عضو سابق مجلس ملی و حزب جمهوری خواه فرانسه در حساب توئیتری خود با اشاره به سفر محمد بن سلمان، ولیعهد عربستان به این كشور نوشت:

«محمد بن سلمان در فرانسه؛ كشوری بدون قانون اساسی، جنگ نسل كشی در یمن، پشتیبانی از اسلام گرایان در سوریه، بد دهانی ضد ایران، رئیس جمهور ماكرون می خواهد در عربستان جای انگلوساكسون هایی را بگیرد كه بذر هرج و مرج و مرگ را در منطقه می افشانند.«

«دیدار محمد بن سلمان با ماكرون در فرانسه؛ فرد متكبر عربستان سعودی كه با جنگی ویرانگر، از سر نابودی یكی از اركان تمدن برپا خسته است. رفتار متكبرانه رئیس جمهور فرانسه كه می خواهد جای آمریكایی ها در منطقه را پس از به وجود آوردن ویرانی های گسترده در عراق و سوریه بگیرد».

«محمد بن سلمان در فرانسه ؛ 41 سال می گردد كه ایران منتظر سفر یك رئیس جمهور از فرانسه است، جمعیت هشتاد میلیون نفری در ایران و جمعیت 28 میلیون نفری در عربستان سعودی، كشوری با سه هزار سال تمدن و كشوری كه در سال 1932 بوجود آمده است... برای دیپلماسی ما منطقی تر خواهد بود كه ایران را فراموش نكند!«




1397/01/22
14:54:15
5.0 / 5
4624
تگهای خبر: ایران , رئیس جمهور
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۶ بعلاوه ۱

سنج نیوز
sanjnews.ir - حقوق مادی و معنوی سایت سنج نیوز محفوظ است

سنج نیوز

خبرگزاری سنج نیوز