رویترز خبر داد: اتحادیه اروپا در حال بررسی تحریم های موشكی جدید ضد ایران است

رویترز خبر داد: اتحادیه اروپا در حال بررسی تحریم های موشكی جدید ضد ایران است سنج نیوز: خبرگزاری رویترز گزارش داد كه اتحادیه اروپا در حال بررسی اعمال تحریم های جدید موشكی ضد ایران با هدف قانع كردن ترامپ به ماندن در برجام است.



به گزارش سنج نیوز به نقل از ایسنا، چند دیپلمات آگاه در این باره به رویترز گفتند كه نمایندگان كشورهای اروپایی روز چهارشنبه در مورد تحریم های جدید ضد ایران گفت و گو كردند.

ترامپ پیشتر اعلام نموده است كه كنگره و متحدان اروپایی واشنگتن تا اواسط ماه می فرصت دارند تا نگرانی های وی در مورد برجام را رفع كنند.

این در حالی است كه مقامات كشورمان همواره اعلام نموده اند كه مذاكره مجدد در مورد برجام امكان پذیر نیست و ایران برای هرگونه سناریویی آماده خواهد بود.

یك دیپلمات به رویترز اظهار داشت: مقرر است كه مبحث تحریم های جدید موشكی ایران تا پیش از نشست وزرای خارجه كشورهای اروپایی در ۱۶ آوریل در لوكزامبورگ نهایی شود.

این تحریم ها شمال تحریم هایی كه بعد از توافق هسته ای برداشته شد، نمی گردد اما افراد و نهادهایی كه اتحادیه تروپا آنها را از حامیان برنامه موشكی ایران می داند را هدف قرار می دهد.

به گفته این دیپلمات نام این افراد و نهادها در اختیار دولت های اروپایی قرار گرفته است.




1397/01/09
11:21:17
5.0 / 5
4493
تگهای خبر: ایران , برجام , تحریم , ترامپ
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۶ بعلاوه ۵

سنج نیوز
sanjnews.ir - حقوق مادی و معنوی سایت سنج نیوز محفوظ است

سنج نیوز

خبرگزاری سنج نیوز