درآمدزاترین شغل های ایرانی

درآمدزاترین شغل های ایرانی سنج نیوز: اگه می خواهید شغل آینده ی خودتان یا فرزندتان بسیار پردرآمد باشد این مطلب را حتما بخوانید.


خدمات آنلاین شغل پردرآمد و بدون سرمایه
هر تخصصی كه داشته باشی و در دنیای واقعی ازش كسب درآمد میكنی میتونی در دنیای مجازی هم از این تخصص استفاده ببری.
 
واسطه گری شغل با سود خالص
واسطه گری یا دلالی یكی از كم زحمت ترین و پرسودترین مشاغل به حساب میاد. این شغل نه به سرمایه نیاز داره و نه به اطلاعات و آموزش های خاصی. فقط مشابه بازاریابی كه امروزه خیلی رایج شده باید برای چیزهای مختلف مشتری پیدا كنید. بازاریاب های موفق تا ماهی ۱۰ میلیون درآمد هم داشتن.
 
آرایشگری
آرایشگری یكی از پول سازترین مشاغلی هست كه یك خانوم میتونه داشته باشه. آرایشگرهایی كه مشتری های ثابت خودشون رو دارن پول زیادی به دست میارن.
 
فروشگاه آنلاین
یكی دیگه از مشاغل پردرآمد در ایران راه اندازی یك فروشگاه آنلاینه. با فروش كالا از طریق اینترنت خیلی هزینه ها مثل كرایه مغازه، پرداخت مالیات و هزینه های اینچنینی حذف میشه .
 
پرورش قارچ
یكی از مشاغل مطرح كه به دلیل هزینه پایین برای شروع درآمدزا شناخته شده پروش قارچه. این شغل به صورت گلخانه ای انجام میشه و در هر منطقه ای از كشور قابل بهره برداریه. شغل های مشابه این پرورش بلدرچین، شترمرغ، انواع آبزیان و انواع گیاهان میشه اشاره كرد.
 
سخنرانی بهترین راه برای كسب درآمد اساتید
یكی از شغل های پردرآمد كه اخیرا در ایران رشد خیلی خوبی داشته سخنرانی در زمینه موفقیت و كسب درآمده.
 
وكالت
یكی از شغل های پردرآمد كه اخیرا در ایران رشد خیلی خوبی داشته سخنرانی در زمینه موفقیت و كسب درآمده.
 
دندان پزشكی
دندان پزشكی هزینه های سرسام آوری داره و از اونجا كه تعرفه دندان پزشكی بالاتر از رشته های دیگه پزشكی هست یكی از پردرآمدترین مشاغل به حساب میاد.
 
بازیگری
این حرفه به خصوص برای كسانی كه خوش قیافه و بااستعداد هستن درآمد خیلی خوبی داره. همانطور كه می بینید بازیگرها در شرایط بسیار ایده آلی زندگی میكنن.
 
جراح زیبایی
امروزه جراحی زیبایی بین جوان ها خیلی شایع شده و چون تقاضای جامعه برای این نوع جراحی زیاده هزینه هاش هم روز به روز بالا و بالاتر میره.
 
امیدورام تونسته باشید از بین این مشاغل یكی رو انتخاب كرده باشید و اگر موردی هست كه فكر می كنید از قلم افتاده بهش اضافه كنید.
1396/04/14
23:15:37
5.0 / 5
6271
تگهای خبر: شغل , درآمد , اخبار روز
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۴ بعلاوه ۴

سنج نیوز
sanjnews.ir - حقوق مادی و معنوی سایت سنج نیوز محفوظ است

سنج نیوز

خبرگزاری سنج نیوز