خون شهدای آتش نشان حادثه پلاسکو فصل جدیدی در آتش نشانی کشور باز کرد

خون شهدای آتش نشان حادثه پلاسکو فصل جدیدی در آتش نشانی کشور باز کرد سنج نیوز: هفتمین سالگرد شهادت آتش نشانان حادثه ساختمان پلاسکو در قطعه 50 بهشت زهرا(س)برگزار شد.



به گزارش سنج نیوز به نقل از ایسنا قدرت اله محمدی بامداد امروز در مراسم هفتمین سالگرد شهادت آتش نشانان حادثه ساختمان پلاسکو در قطعه ۵۰ بهشت زهرا(س) که با حضور خانواده شهدای آتش نشانان و علیرضا جعفری - مدیرکل خدمات شهری شهرداری تهران - برگزار گردید، اظهار داشت: یاد و خاطره شهدای این مرز و بوم، ۶۱ شهید سازمان آتش نشانی تهران خصوصاً ۱۶ شهید حادثه ساختمان پلاسکو را گرامی می داریم.

وی اضافه کرد: پس از حادثه غمناک پلاسکو، خون عزیزان آتش نشان فصل جدیدی در آتش نشانی کشور باز کرد و نام آتش نشانی را جاودانه کرد.

محمدی با اعلان اینکه دست خانواده شهدای آتش نشان را می بوسیم، افزود: سرنوشت این بود که شهدای ساختمان پلاسکو با جانفشانی شان جاودانه شوند و نامشان بر تارک تاریخ این مرز و بوم بدرخشد.

مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران با اعلان اینکه آتش نشانان ۲۴ ساعته از جان و مال مردم محافظت می کنند، اظهار داشت: دعا می نماییم هیچ حادثه ای در شهر و کشور رخ ندهد اما آتش نشانان همیشه آماده هستند که از جان و مال و مردم محافظت کنند و در سریع ترین زمان آنان را نجات می دهند.

وی با تأکید بر این که هر جا صحبت از آتش نشانی است، ذهن ها به طرف شهدای حادثه پلاسکو می رود، اشاره کرد: همه شهروندان تهرانی عزیزان ما هستند و صیانت از آنها وظیفه ما است.

به گزارش سایت شهر، آتش سوزی و ریزش ساختمان پلاسکو، بامداد روز پنجشنبه (۳۰ دی ۱۳۹۵) در چهارراه استانبول صورت گرفت و در این آتش سوزی ساختمان پلاسکو بطور کامل فرو ریخت و طی عملیات اطفا ۱۶ آتش نشان تهرانی جان خودرا فدا کردند.





منبع:

1402/10/29
12:48:39
5.0 / 5
217
تگهای خبر: ایمنی , خدمات , ساخت
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۶ بعلاوه ۵

سنج نیوز
sanjnews.ir - حقوق مادی و معنوی سایت سنج نیوز محفوظ است

سنج نیوز

خبرگزاری سنج نیوز