پیشبینی غبار محلی و کاهش کیفیت هوای تهران

پیشبینی غبار محلی و کاهش کیفیت هوای تهران سنج نیوز: به گزارش سنج نیوز، بنا بر اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران وضعیت جوی این استان آسمان ابری و در ارتفاعات بالادست گاهی بارش پراکنده و غبار محلی همینطور کاهش کیفیت هوا در مناطق پرتردد شهری پیشبینی می شود.



به گزارش سنج نیوز به نقل از ایسنا، بر مبنای بررسی نقشه های پیش یابی و تحلیل الگوهای همدیدی طی پنج روز آینده آسمان استان صاف تا قسمتی ابری، در بعضی ساعات افزایش ابر و وزش باد پیشبینی می شود.

فردا(۲۸ دی) آسمانی نیمه ابری تا ابری در ارتفاعات گاهی افزایش باد و در ارتفاعات بالادست گاهی بارش پراکنده مورد انتظار است.

با توجه به پایداری نسبی و عدم وزش باد قابل ملاحظه در بعضی ساعات، امشب، فردا شب و جمعه شب(۲۷ تا ۲۹ دی) تا روز یکشنبه (اول بهمن) غبار محلی و کاهش کیفیت هوا در مناطق پرتردد شهری پیشبینی می شود.
برپایه این گزارش، آسمان تهران فردا( ۲۸ دی ) نیمه ابری تا ابری و گاهی وزش باد با حداقل دمای ۴ و حداکثر دمای ۱۳ درجه سانتیگراد و در روز جمعه (۲۹ دی) صاف و غبار صبحگاهی و در اواسط روز وزش باد و از اواخر وقت غبار محلی با حداقل دمای ۴ و حداکثر دمای ۱۴ درجه سانتیگراد پیشبینی می شود.
طبق اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، ایستگاه توچال با کمینه دمای ۹- درجه سانتیگراد، سردترین ایستگاه استان تهران در ۲۴ ساعت گذشته گزارش شده است.




منبع:

1402/10/27
15:35:46
5.0 / 5
229
تگهای خبر: كیفیت
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۲ بعلاوه ۵

سنج نیوز
sanjnews.ir - حقوق مادی و معنوی سایت سنج نیوز محفوظ است

سنج نیوز

خبرگزاری سنج نیوز