مدیركل درآمد شهرداری قم مطرح كرد؛

طلب 12 ساله شهرداری قم از جرائم رانندگی

طلب 12 ساله شهرداری قم از جرائم رانندگی به گزارش سنج نیوز، قم مدیرکل تشخیص و وصول درآمد شهرداری قم اظهار داشت: طبق قانون شهرداری ها از جرائم رانندگی سهمی دارند که در مورد شهرداری قم از سال 1390 در این زمینه طلبکار هستیم.


به نقل از روابط عمومی شهرداری قم محمد وحیدنیا اظهار داشت: یکی از کدهای درآمدی شهرداری ها سهمی است که در قانون از تخلفات رانندگی تعیین شده که همیشه این مسئله برای شهرداری ها چالش برانگیز است.
وی با اشاره به این که شهرداری برای نصب و نگهداری دوربین های ثبت تخلفات رانندگی هزینه می کند، اضافه کرد: این کار در امتداد ارتقای ایمنی شهری صورت می گیرد، اما چنانچه سهم شهرداری از درآمدی که در این مساله به خزانه واریز شده تامین شود، می توان خدمات ایمنی و ترافیکی بهتری به شهروندان ارائه کرد.
مدیرکل تشخیص و وصول درآمد شهرداری قم محقق نشدن سهم شهرداری قم از درآمدهای جرائم رانندگی را مورد توجه قرارداد و افزود: در حوزه جرائم رانندگی پیگیری های لازم در حال انجام می باشد، اما هنوز نتیجه ای به همراه نداشته است.
وحیدنیا افزود: در حوزه عوارض سوخت نیز از شروع سال هیچ وجهی دراین زمینه به حساب شهرداری واریز نشده و پیگیری ها نیز تا حالا به نتیجه نرسیده است.
وی اظهار داشت: جرائم رانندگی از ظرفیت هایی است که در قانون وجود دارد و دراین زمینه مقادیری را از سال ۹۰ طلبکار هستیم البته مقدار جزیی را سال ۱۴۰۱ پرداخت کردند، اما سال ۱۴۰۲ هنوز به نتیجه نرسیده ایم.
مدیرکل تشخیص و وصل درآمد شهرداری قم افزود: تقاضا داریم که دستگاه های متولی به این مساله توجه داشته باشند و حقوق قانونی شهرداری را در موعد مقرر پرداخت کنند تا بتوانیم خدمات حوزه ایمنی و ترافیک شهری را به میزان مطلوب تری پیش ببریم و معضلات این حوزه را کاهش دهیم.




منبع:

1402/10/20
14:58:29
5.0 / 5
215
تگهای خبر: ایمنی , خدمات , دستگاه , روابط
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۷ بعلاوه ۴

سنج نیوز
sanjnews.ir - حقوق مادی و معنوی سایت سنج نیوز محفوظ است

سنج نیوز

خبرگزاری سنج نیوز