عضو شورای اسلامی شهر تهران اعلام كرد

کاهش تعداد ساختمان های ناایمن تهران به ۸۰ ساختمان

کاهش تعداد ساختمان های ناایمن تهران به ۸۰ ساختمان سنج نیوز: به گزارش سنج نیوز، عضو شورای اسلامی شهر تهران از تلاش مدیریت شهری برای تعیین تکلیف همه ساختمان های ناایمن تهران تا آخر سال جاری برپایه برنامه چهار ساله چهارم اطلاع داد.


به گزارش سنج نیوز به نقل از ایسنا، مهدی بابایی در حاشیه دویست وهفتمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر تهران در جمع خبرنگاران و در تشریح کاهش تعداد ساختمان های ناایمن در شهر تهران اظهار نمود: مطابق برنامه چهار ساله چهارم شهر تهران مقرر شده است تا تعداد ساختمان های ناایمن در تهران تا آخر سال ۱۴۰۲ به صفر برسد. برهمین اساس روز گذشته جلسه ای با حضور شهرداران مناطق ۲۲ گانه و شهرداران نواحی برگزار و تاکید شد که به صورت ویژه ظرف چند ماه پایانی باقی مانده از سالجاری این مورد به صورت جدی پیگیری شود تا بتوانیم تعداد ساختمان های ناایمن در تهران را برپایه آن چه که در برنامه چهارم معین شده است به صفر برسانیم. بدون شک باید تا آخر سال ۱۴۰۲ برپایه این برنامه همه ساختمان های بحرانی در حوزه حریق در شهر تهران تعیین تکلیف شوند.
وی افزود: در فرایند این کار مالکین به رعایت اصول ایمنی اجبار خواهند شد و مبحث مورد توجه در این ساختمان ها بحث حریق بود که به نصب سیستم اعلام و اطفاء حریق و رعایت دستورالعمل هایی که سازمان آتش نشانی دارد، اجبار می شوند و بعد از دریافت تأیید سازمان آتش نشانی از فهرست ساختمان های ناایمن خارج خواهند شد.
این عضو شورای اسلامی شهر تهران ضمن اشاره به اینکه ۱۲۹ ساختمان ناایمن شهر تهران هم اکنون به ۸۰ ساختمان کاهش پیدا کرده است، اضافه کرد: امیدواریم این عدد تا آخر سال به صفر برسد البته کار سختی است اما تمام تلاش مدیریت شهری در جهت تحقق این مهم به کار گرفته خواهد شد.




1402/10/19
13:06:31
5.0 / 5
234
تگهای خبر: ایمنی , دریا , ساخت , مدیریت
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۹ بعلاوه ۵

سنج نیوز
sanjnews.ir - حقوق مادی و معنوی سایت سنج نیوز محفوظ است

سنج نیوز

خبرگزاری سنج نیوز