محمدجواد حق شناس:

مردم به دولت سیزدهم با این کارنامه مشعشع رای نخواهند داد

مردم به دولت سیزدهم با این کارنامه مشعشع رای نخواهند داد به گزارش سنج نیوز، «وعده های بر زمین مانده و فرافکنی ها» عنوان یادداشت محمدجواد حق شناس برای روزنامه اعتماد است که در آن آمده: اگر دولت سیزدهم با این کارنامه مشعشعی که از آنها ثبت شده، یک دفعه دیگر روبه روی افکار عمومی بایستد، در انتخابات حاضر شود و در معرض رای مردم قرار بگیرد، نتایج متفاوتی را مشاهده خواهدنمود.


وقتی خبر رسید که رئیس جمهور مقرر است در تلویزیون حاضر شود و به مناسبت دومین سال انتخابش گفتگویی با مردم داشته باشد، افکار عمومی ایرانیان و خیلی از مفسرین تصور می کردند سید ابراهیم رییسی مقرر است در صداوسیما حاضر شود و درباره ی وعده های برزمین مانده دولتش طی ۲سال گذشته در عرصه مطالبی چون، ساخت یک میلیون مسکن در سال، اشتغالزایی ۱.۵میلیون نفری در هر سال، مهار تورم و احیای برجام صحبت کند، اما متاسفانه نه فقط یک چنین اظهارنظرهایی صورت نگرفت، این دفعه هم نوع خاصی از فرافکنی و فرار رو به جلو در این اظهارات مشاهده شد. معتقدم اگر دولت سیزدهم با این کارنامه مشعشعی که از آنها ثبت شده، یک دفعه دیگر روبه روی افکار عمومی بایستد، در انتخابات حاضر شود و در معرض رای مردم قرار بگیرد، نتایج متفاوتی را مشاهده خواهدنمود. اکثریت ایرانیان اگر قرار باشد بار دیگر به نفع فردی خاص رای دهند، اساسا رای شان ابراهیم رییسی و تیم فعلی اجرائی نخواهد بود. میزان دغدغه هایی که مردم نسبت به خود، خانواده و جامعه دارند به شکلی است که ادامه این شیوه مدیریتی را بر نمی تابند. کاهش ارزش پول ملی که نتیجه مستقیم سیاست های دولت در عرصه افزایش نقدینگی و توسعه پایه پولی است سبب شده تا مردم برای تامین نیازمندی های حداقلی خود هم با دشواری های فراوانی مواجه شوند. گرفتاری های مردم برای تامین مسکن اجاره ای، تامین کالری مورد نیاز روزانه، هزینه های درمانی و... همچون این مشکلات دهک های محروم است.


بیشتر بخوانید:
«زیر کتری روشن نیست» آقای رئیس جمهور! انتقادات تند روزنامه اصولگرا به مصاحبه اخیر رئیسی/ روی دور تکرار حرفهای بی فایده افتاده اید انتقاد جمهوری اسلامی از دولت رئیسی: چگونه به خود جرأت می دهید از کاهش تورم سخن بگویید ؟!
سنج نیوز گفت و گوی تلویزیونی اخیر رئیس جمهور را بررسی می کند؛

تفاوت رئیسی و خاتمی از زبان معاون وزیر کشور دولت اصلاحات/ آمار و ارقام رییسی بویی از واقعیت های جامعه نبرده است



۲۱۶۲۲۰



منبع:

1402/04/01
20:05:06
5.0 / 5
320
تگهای خبر: ایران , برجام , رئیس جمهور , روزنامه
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۴ بعلاوه ۳

سنج نیوز
sanjnews.ir - حقوق مادی و معنوی سایت سنج نیوز محفوظ است

سنج نیوز

خبرگزاری سنج نیوز