توضیحات سرلشکر موسوی در رابطه با قرارگاه جوانی جمعیت

توضیحات سرلشکر موسوی در رابطه با قرارگاه جوانی جمعیت سنج نیوز: به گزارش سنج نیوز، فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی اظهار داشت: ستاد کل نیروهای مسلح قرارگاهی به نام جوانی جمعیت تشکیل داده و نیروهای مسلح درحال اجرای تکالیف آن هستند.


به گزارش سنج نیوز به نقل از ایسنا، امیر سرلشکر سیدعبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی در حاشیه همایش فرماندهان نیروهای مسلح در جمع خبرنگاران اظهار نمود: ستاد کل نیروهای مسلح قرارگاهی را به نام جوانی جمعیت تشکیل داده که این قرارگاه ۱۲ تکلیف را برای نیروهای مسلح تعیین کرده است و نیروهای مسلح درحال اجرای آن هستند.
وی ادامه داد: بخشی از مواردی که در این تکالیف آمده، مشوق های فرزندآوری است؛ بدین ترتیب که در صورت ازدواج وامی تعلق می گیرد، امتیازات بیشتری برای دریافت منازل سازمانی اختصاص می یابد، وضعیت تأهل در نقل و انتقالات لحاظ می شود و هدیه فرزندآوری هم اعطا خواهد شد. در زمینه درمان ناباروری هم اقدامات خوبی صورت گرفته که از آن جمله میتوان به درمان مجانی این بیماری اشاره کرد؛ از طرفی به دنیا آمدن هر یک از فرزندان هم امتیازات جداگانه ای به همراه دارد.
موسوی تصریح کرد: تمام مخارج ازدواج هایی که در مراکز آموزشی و دانشگاه های نیروهای مسلح به صورت گروهی برگزار می گردد را نیروهای مسلح پرداخت می کنند و در کنار آن، سفرهای زیارتی هم برای زوج ها لحاظ خواهد شد.




منبع:

1402/03/06
15:03:57
5.0 / 5
690
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۳ بعلاوه ۲

سنج نیوز
sanjnews.ir - حقوق مادی و معنوی سایت سنج نیوز محفوظ است

سنج نیوز

خبرگزاری سنج نیوز