كنعانی:

صادرکنندگان تسلیحات به منطقه از اقتدار دفاعی ایران ابراز نگرانی می کنند

صادرکنندگان تسلیحات به منطقه از اقتدار دفاعی ایران ابراز نگرانی می کنند سنج نیوز: به گزارش سنج نیوز، سخنگوی وزارت خارجه اظهار داشت: دولت هایی که در صدر صادرکنندگان تسلیحات به منطقه قرار دارند، امروز از پیشرفت و اقتدار دفاعی ایران ابراز نگرانی می کنند.


به گزارش سنج نیوز به نقل از ایسنا، ناصر کنعانی در توییتی نوشت: همان دولتهای غربی خاصه آمریکا و فرانسه که نقش مهمی در تحریک و تسلیح رژیم بعث صدام به تجاوز نظامی و موشک باران شهرها و مردم بی دفاع ایران داشتند و در صدر صادرکنندگان تسلیحات به منطقه قرار دارند، امروز از پیشرفت و اقتدار دفاعی ایران ابراز نگرانی می کنند. آنها با ایران قوی مخالفند.
به گزارش سنج نیوز به نقل از ایسنا، توییت کنعانی در پی این انتشار یافته که سخنگوی وزارت امور خارجه آمریکا در یک نشست خبری در واکنش به رونمایی از موشک خرمشهر۴ کوشش کرد این دستاورد دفاعی ایران را مغایر با قطعنامه ۲۲۳۱ شورای امنیت سازمان ملل و محدودیت های کارهای موشکی گنجانده شده در آن جلوه دهد.
همین طور سخنگوی وزارت خارجه فرانسه نیز ادعا نمود که آزمایش موشک خرمشهر ۴ توسط ایران نقض قطعنامه شورای امنیت سازمان ملل است.




منبع:

1402/03/05
14:18:06
5.0 / 5
335
تگهای خبر: آمریكا , ایران , وزارت امور خارجه
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۴ بعلاوه ۳

سنج نیوز
sanjnews.ir - حقوق مادی و معنوی سایت سنج نیوز محفوظ است

سنج نیوز

خبرگزاری سنج نیوز