قدردانی قالیباف از اعضای هیات رئیسه دوره قبل

قدردانی قالیباف از اعضای هیات رئیسه دوره قبل به گزارش سنج نیوز، رئیس مجلس شورای اسلامی بعد از انتخاب اعضای جدید هیات رئیسه در اجلاسیه چهارم از زحمات اعضای قبلی هیات رئیسه بخصوص علی نیکزاد بعنوان نایب رییس قبلی تقدیر نمود.


به گزارش سنج نیوز به نقل از ایسنا، محمدباقر قالیباف در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی و قبل از اعلام آرای منتخبان هیات رئیسه مجلس برای سال چهارم بیان نمود: به اطلاع مردم می رسانم امروز رقابت های نزدیکی در نواب رئیسی و دبیری هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی شکل گرفت و شمارش آرا در چندین نوبت انجام شد. علت اینکه مقداری با تاخیر نتیجه در این بخش اعلام شد، همین بود.
در نهایت رئیس مجلس اسامی نواب رئیس، دبیران و ناظران هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی برای سال چهارم را قرائت کرد.
ایشان در ادامه بیان نمود: از همه همکاران خودم تقدیر و تشکر می کنم، ان شاءالله در اجلاسیه چهارم هیات رئیسه بتواند با تلاش بیشتری در راه خدمت رسانی به مردم و نمایندگان گام بردارند لازم به ذکر است که نایب رییس دوم -از آنجایی که میزان آرا برابر شد- برپایه قرعه کشی انتخاب گردید.
رئیس مجلس شورای اسلامی در ادامه بیان نمود: کارت های دیدار با مقام معظم رهبری برای فردا آماده شده است. از اعضای هیات رئیسه جدید دعوت می کنم در جایگاه حضور پیدا کرده تا سوگند یاد نماییم.
در ادامه بعد از آنکه اعضای هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی سوگند یاد کردند، رئیس مجلس بیان نمود: از همه عزیزانی که در دوره گذشته عضو هیات رئیسه بودند تشکر می کنم به خصوص آقای نیکزاد که بعنوان نایب رییس اول زحمات زیادی کشیدند. آقای حاجی دلیگانی که انصافا زحمت زیادی را از بامداد های زود که جلسه علنی داشتیم به عهده داشتند، آقای دشتی اردکانی بعنوان ناظر هیات رئیسه که در حوزه مالی انضباط خوبی را رقم زدند. از آقای امیرآبادی که از دوستان باسابقه ما بودند تشکر می کنم. ان شاءالله در دور جدید بتوانیم خدمات خوبی را به مردم عرضه نماییم.



1402/03/02
13:33:35
5.0 / 5
334
تگهای خبر: خدمات
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۲ بعلاوه ۲

سنج نیوز
sanjnews.ir - حقوق مادی و معنوی سایت سنج نیوز محفوظ است

سنج نیوز

خبرگزاری سنج نیوز