پیام رئیسی به نیروهای آمریکایی از تریبون مراسم رژه روز ارتش

پیام رئیسی به نیروهای آمریکایی از تریبون مراسم رژه روز ارتش سنج نیوز: به گزارش سنج نیوز، ایسنا نوشت: رئیس جمهور اظهار داشت: پیام ارتش و نیروهای مسلح ما به نیروهای فرامنطقه ای خصوصاً نیروهای آمریکایی این است که هرچه سریعتر منطقه را ترک کنند.



سیدابراهیم رئیسی در مراسم رژه روز ارتش با اشاره به اینکه «امروز مردم احساس یکی بودن با ارتش را دارند»، اظهار داشت: امروز مردم با همه نیروهایی که پاسدار حریم جمهوری اسلامی هستند احساس یکی بودن دارند. حضور نیروهای مسلح ما برای منطقه امنیت ساز است.
وی اضافه کرد: پیام این حضور و روز ارتش پیام صلح و دوستی برای کشورهای منطقه است و هر دستی که بخواهد امنیت برای منطقه را حفظ کند را می فشارد. اما پیام ارتش و نیروهای مسلح ما به نیروهای فرامنطقه ای خصوصاً نیروهای آمریکایی این است که هرچه سریعتر منطقه را ترک کنند.
وی با اشاره به اینکه «حضور نیروهای فرامنطقه ای کمکی به امنیت منطقه نمی کند»، تصریح کرد: اما حضور نیروهای سرافراز ما به امنیت منطقه کمک می نماید. نیروی مسلح ما در مقابل تروریست ها چگونه از حضور اشرار و نیروهای تکفیری در منطقه با تمام وجود و با فرماندهی سردار شهید سلیمانی جلوگیری کرد؟ بر هیچکس در منطقه پوشیده نیست که چطور نیروهای مسلح ما برای تمامیت ارضی کشورهای منطقه ایستادگی کردند.



رییس جمهور خطاب به مردم و ملت های منطقه اظهار داشت: ارتش و نیروهای مسلح ما همیشه پشتیبان امنیت، آسایش و زندگی آرام شما خواهد بود و پاسدار انقلاب شکوهمند اسلامی و خون شهدای انقلاب اسلامی است و خانواده معظم شهدا بدانند که اگر تا امروز آثار خون شهدای آنان توانسته در مقابل جاهلیت مدرن ایستادگی کند، ارتش و نیروهای مسلح ما این مسیر را ادامه می دهد.
وی تاکید کرد: امروز دولت خودرا نسبت به تجهیز و پشتیبانی نیروهای مسلح موظف می داند. دولت خودرا موظف می داند که دغدغه نیروهای مسلح را دراین زمینه برطرف کند.


بیشتر بخوانید:
پاسخ کوبنده فرمانده کل ارتش ایران به تهدید رییس ستاد ارتش اسرائیل «حمله» کنید، قطعاً، «نابود» می شوید / پاسخ سخنگوی سپاه به تهدید رییس ستاد ارتش اسرائیل

۲۱۲۲۰


منبع:

1402/01/29
10:38:50
5.0 / 5
395
تگهای خبر: آمریكا , ایران , نیروهای مسلح
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۷ بعلاوه ۵

سنج نیوز
sanjnews.ir - حقوق مادی و معنوی سایت سنج نیوز محفوظ است

سنج نیوز

خبرگزاری سنج نیوز