روزنامه رسالت:

آمریکا و اروپایی ها دست به سلاح شیمیایی و میکروبی برده اند تا تلافی ۲۲ بهمن سال جاری را درآورند

آمریکا و اروپایی ها دست به سلاح شیمیایی و میکروبی برده اند تا تلافی ۲۲ بهمن سال جاری را درآورند به گزارش سنج نیوز، روزنامه رسالت نوشت: آمریکا و سه کشور شرور اروپایی بعد از شنبه تاریخی ۲۲ بهمن سال جاری همه نقشه های جنگ ادراکی و شناختی خویش را بر باد دیدند و درصدد انتقام از مردم برآمده اند.



آمریکا و سه کشور شرور اروپایی بعد از شنبه تاریخی ۲۲ بهمن سال جاری همه نقشه های جنگ ادراکی و شناختی خویش را بر باد دیدند و حالا دست به سلاح شیمیایی و میکروبی برده اند تا تلافی یک شکست کمرشکن را کنند.
مجموعه گزارشات و اخبار رسیده از برخی استان ها و شهرستان ها در مورد مسمومیت مدارس دخترانه نشان داده است جمهوری اسلامی در مقابل یک پدیده بی سابقه از معاندت و دشمنی قرار دارد که شنیع بودن آن حتی در کنوانسیون های جهانی و ممنوعیت آن محرز است. مجموعه اخبار نشان داده است ما وارد یک جنگ کثیف میکروبی و شیمیایی محدود و هوشمند شده ایم.
این روزنامه در ادامه مدعی شده است: آمریکا و سه کشور شرور اروپایی بعد از شنبه تاریخی ۲۲ بهمن سال جاری همه نقشه های جنگ ادراکی و شناختی خویش را بر باد دیدند و درصدد انتقام از مردم برآمده اند.
کیست که نداند غائله جدید زیر سر آنها است. آنها که صدها هزار سلاح را از مرزها وارد ایران کردند و با هوشیاری مأمورین انتظامی و اطلاعاتی لو رفت و کشف و ضبط شد. حالا دست به سلاح شیمیایی و میکروبی برده اند تا تلافی یک شکست کمرشکن را کنند.
بیشتر بخوانید: نماینده مجلس: «کم کاری مسئولان» سبب ورود رهبری به مسمومیت ها شد / «تندروها و متحجرها»، تحصیل دختران را هدف گرفته اند
مجلس، «متشنج» شد / کوشش برای پیشگیری از «تذکر» نماینده معترض به ادامه مسمومیت های دختران دانش آموز
عبدی: نان «تندروها» در «حل نشدن» بحران مسمومیت هاست / آنان، مبحث را «امنیتی» می کنند تا از دسترس افکارعمومی، خارج شود
«جریانی افراطی»، به دنبال «جلوگیری از تحصیل دختران» است / بیانیه مجمع مدرسین و محققین حوزه علمیه قم
۲۱۲۲۰

1401/12/17
14:16:41
5.0 / 5
367
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۲ بعلاوه ۵

سنج نیوز
sanjnews.ir - حقوق مادی و معنوی سایت سنج نیوز محفوظ است

سنج نیوز

خبرگزاری سنج نیوز