یك كارشناس مسائل آمریكا مطرح كرد

بایدن گزینه جدی دموکرات ها برای انتخابات ۲۰۲۴

بایدن گزینه جدی دموکرات ها برای انتخابات ۲۰۲۴ سنج نیوز: به گزارش سنج نیوز، یک کارشناس مسائل آمریکا با اشاره به اظهارات اخیر همسر جو بایدن رییس جمهور آمریکا در خصوص این که همسر وی می خواهد بار دیگر در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا در سال 2024 کاندیدا شود، اظهار داشت: هم اکنون تنها گزینه جدی دموکرات ها برای انتخابات 2024 جو بایدن است.


اسفندیار خدایی در گفت و گو با ایسنا با اعلان اینکه نظرسنجی ها در جریان دموکرات نشان میدهد که جو بایدن هنوز رقیب جدی برای انتخابات ۲۰۲۴ بین هم حزبی هایش ندارد، اظهار داشت: خانم کامالا هریس معاون جو بایدن نیز از محبوبیت چندانی برخوردار نیست و در طول این مدت در سمت معاون رییس جمهور عملکرد خاصی نداشته است. بدین سبب نمی توان از وی به عنوان گزینه جدی دموکرات ها در انتخابات پیش رو یاد کرد.
وی با اعلان اینکه اسامی افرادی مثل برنی سندرز و هیلاری کلینتون نیز برای انتخابات ۲۰۲۴ در جریان دموکرات ها مطرح است، اشاره کرد: سندرز با موضوعی به نام پیر بودن و کهولت سن روبرو است و هیلاری کلینتون نیز با توجه به این که یک دوره در انتخابات شرکت کرده و به موفقیت نرسیده نمی تواند گزینه جدی برای دموکرات ها در انتخابات پیش رو باشد.
خدایی با اعلان اینکه البته ممکنست به مرور زمان و تا رسیدن به زمان برگزاری انتخابات رقیب جدی تری برای بایدن در میان دموکرات ها پیدا شود، افزود: از دیگر سو یکی از نقاط ضعف بایدن نیز همچون برنی سندرز کهولت سن است و این یک گزینه منفی برای بایدن شمرده می شود.
این کارشناس مسائل آمریکا با اشاره به تعدادی از تصاویر انتشار یافته از جو بایدن و با اعلان اینکه این تصاویر چندان برای جایگاه بایدن مناسب نمی باشد، اظهار داشت: از دیگر سو باید توجه داشته باشیم که عملکرد بایدن در جنگ اوکراین تا کنون موفقیت آمیز بوده و افکار عمومی آمریکا از این عملکرد حمایت می کند. گرچه ممکنست ادامه جنگ اوکراین وضعیت را تغییر دهد.
وی با اعتقاد بر این که در بعد اقتصادی نیز عملکرد بایدن از نظر افکار عمومی آمریکا بصورت نسبی خوب ارزیابی می شود، اظهار داشت: با وجود بحران اوکراین و تاثیر آن بر موضوع انرژی بایدن توانست قیمت انرژی در آمریکا را کنترل کند و از دیگر سو رشد اقتصادی آمریکا نیز معقول است.



1401/12/13
09:13:03
5.0 / 5
358
تگهای خبر: آمریكا , اقتصاد , رئیس جمهور , ریاست جمهوری
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۷ بعلاوه ۴

سنج نیوز
sanjnews.ir - حقوق مادی و معنوی سایت سنج نیوز محفوظ است

سنج نیوز

خبرگزاری سنج نیوز