سفر دوم آیت الله رئیسی به خراسان جنوبی ، ۱

رییس جمهور به خراسان جنوبی سفر می کند

رییس جمهور به خراسان جنوبی سفر می کند سنج نیوز: خراسان جنوبی رییس جمهور پنج شنبه این هفته 24 آذر به خراسان جنوبی سفر می کند.


جواد قناعت، دقایقی پیش در جمع خبرنگاران اظهار داشت: سفر دو روزه رییس جمهور و اعضای هیئت دولت، پنجشنبه ۲۴ آذرماه شروع شده و تا پایان روز جمعه ۲۵ آذرماه ادامه خواهد داشت.
به گزارش سنج نیوز به نقل از ایسنا، وی با تکیه بر اینکه آمادگی کامل برای میزبانی این سفر را داریم، اظهار داشت: خراسان جنوبی مقصد اولین سفر از دور دوم سفرهای رییس جمهور انتخاب شده که جای تقدیر دارد.
استاندار به مزایای انتخاب خراسان جنوبی به عنوان نخستین مقصد دور دوم سفرهای رییس جمهور اشاره نمود و اظهار داشت: از مزایای این نخستین بودن این است که مصوبات و اعتبارات زودتر ابلاغ گردیده و اختصاص می یابند و از سویی هم اعتبارات بیشتر نقدی بوده و درصد جذب آن هم بالاست.
قناعت با اعلان اینکه هدف از این سفر پیگیری مصوبات سفر نخست رییس جمهور و هیئت دولت به استان است، بیان کرد: در جریان این سفر و طی نشستی ویژه مصوبات سفر اول مورد بررسی و واکاوی قرار خواهند گرفت.
به گفته وی؛ بررسی وضعیت تحقق مصوبات و دلیلهای اجرائی نشدن تعدادی از آنها بمنظور رفع موانع پیش رو از اهداف این جلسه است.
استاندار خراسان جنوبی با تکیه بر اینکه مطالبات استان برای این دور سفر احصاء شده و به مرکز نیز ارائه گشته است، اظهار داشت: باتوجه به پیگیری های صورت گرفته، در مسافرت دوم رییس جمهور به استان مصوباتی خوب و اثرگزار و مکمل مصوبات سفر اول را برای توسعه خراسان جنوبی خواهیم داشت.
قناعت با اعلان اینکه در دور دوم سفر رییس جمهور به استانها نگاه ویژه به مناطق محروم و کم برخوردار است، اظهار داشت: سفر به استانهای محروم همچون خراسان جنوبی در اولویت برنامه های شخص رییس جمهور و هیئت دولت قرار گرفته است.
وی با اشاره به این که در دور دوم سفرهای استانی رییس جمهور و هیئت دولت موضوع هدایت سرمایه گذاران ملی به سمت استانهای محرومی همچون خراسان جنوبی در دستورکار قرار گرفته، بیان کرد: در جریان این سفر استانی نشست تخصصی خوبی با گروههای مرجع و تأثیرگزار و سرمایه گذاران ملی برگزار می شود تا آنان در حوزه سرمایه گذاری در خراسان جنوبی هدایت و راهنمایی شوند.
استاندار با اشاره به دیدار مردمی آیت الله رئیسی در جریان سفر به خراسان جنوبی، اظهار داشت: این دیدار مردمی ساعت ۹: ۳۰ دقیقه بامداد پنجشنبه ۲۴ آذرماه در استادیوم آزادی بیرجند خواهد بود؛ این دیدار نشان دهنده علاقه و ارادت شخص رییس جمهور به مردم متدین، انقلابی و همیشه در صحنه خراسان جنوبی می باشد.
استاندار بیان کرد: در جریان این سفر، طرح های اقتصادی و عمرانی در بعضی شهرستان ها همچون قاینات با حضور رییس جمهور افتتاح می گردد.
قناعت با اشاره به سفر سال ۷۸ مقام معظم رهبری به شهرستان نهبندان و تاکید ایشان بر رفع غبار محرومیت از منطقه، اظهار داشت: آیت الله رئیسی سفری هم به شهرستان مرزی نهبندان خواهند داشت و در جریان این سفر، وضعیت تحقق مصوبات سفر مقام معظم رهبری نیز رصد خواهد شد.
وی تصریح کرد: دیدار رییس جمهور با مردم متدین، انقلابی و همیشه در صحنه نهبندان نیز از برنامه های این سفر بوده؛ آیت الله رئیسی به عنوان نماینده مردم استان در مجلس خبرگان رهبری نگاه ویژه و خاصی به مردم خراسان جنوبی دارند و این علاقمندی از جانب مردم این استان نیز کاملاً مشهود است.




منبع:

1401/09/22
13:05:58
5.0 / 5
504
تگهای خبر: اقتصاد , رئیس جمهور , سرمایه گذاری
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۸ بعلاوه ۵

سنج نیوز
sanjnews.ir - حقوق مادی و معنوی سایت سنج نیوز محفوظ است

سنج نیوز

خبرگزاری سنج نیوز