ادامه اظهارات مداخله جویانه وزیر خارجه آلمان ضد ایران

ادامه اظهارات مداخله جویانه وزیر خارجه آلمان ضد ایران به گزارش سنج نیوز، وزیر امور خارجه آلمان با مطرح کردن ادعاهایی، از اعمال تحریم های «حقوق بشری» جدید اتحادیه اروپا ضد ایران اطلاع داد.


به گزارش سنج نیوز به نقل از خبرگزاری رویترز، آنالنا بربوک، وزیر امور خارجه آلمان، امروز قبل از آغاز نشست شورای وزیران اروپا در بروکسل، در جمع خبرنگاران اظهار داشت که تحریم های جدیدی ضد سپاه پاسداران ایران اعمال می شود.
بربوک در ادامه اظهارات مداخله جویانه اش در رابطه با امور داخلی ایران، ضمن اشاره به اجرای حکم اعدام برای دو تن از افراد بازداشت شده در جریان ناآرامی های اخیر در ایران، اظهار داشت: با این بسته تحریمی، ما به صورت ویژه کسانی را هدف قرار می دهیم که مسئول اعدام ها و خشونت ضد مردم بی گناه هستند.
او در اینباره مدعی شد: این [افراد] بخصوص از سپاه پاسداران، همینطور افرادی هستند که با ویدئوهای الزامی تلاش می کنند مردم را بترسانند یا تنبیهشان کنند.
به گزارش سنج نیوز به نقل از ایسنا، وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران، به تازگی به اظهارات مداخله جویانه بعضی از کشورها و مقامات اروپایی به دنبال اجرای حکم اعدام محسن شکاری، یکی از افراد بازداشت شده در جریان ناآرامی ها اخیر که حکم اعدام او اجرا شد، واکنش نشان داده بود.
وزرات امور خارجه در صفحه توییترش نوشته بود: ایران در مقابله با اغتشاشات، نهایت خویشتنداری را به خرج داده و بر خلاف خیلی از رژیم های غربی که حتی معترضان مسالمت جو را هم بدنام و با خشونت سرکوب می کنند، از روش های متناسب و استاندارد ضداغتشاش بهره گرفته است. همین مساله برای روند قضایی هم صادق است.
وزارت امور خارجه اضافه کرد: اما امنیت عمومی، خط قرمز است. حمله مسلحانه و تخریبگری قابل تحمل نیست، حتی برای آن دسته از رژیم های غربی که فرصتی یافته اند تا ریاکارانه برای ایران خطابه بخوانند. غرب باید به جای نمایان کردن عدم صداقت خود، از میزبانی، پشتیبانی و تشویق تروریست ها دست بردارد.




منبع:

1401/09/21
15:31:45
5.0 / 5
532
تگهای خبر: استاندارد , ایران , تحریم , وزارت امور خارجه
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۲ بعلاوه ۲

سنج نیوز
sanjnews.ir - حقوق مادی و معنوی سایت سنج نیوز محفوظ است

سنج نیوز

خبرگزاری سنج نیوز