موساد پشت پرده ادعای اخیر آژانس اطلاعات داخلی انگلیس ضد ایران

موساد پشت پرده ادعای اخیر آژانس اطلاعات داخلی انگلیس ضد ایران به گزارش سنج نیوز، یک شبکه صهیونیستی ادعا نمود که موساد پشت پرده مطرح شدن ادعای اخیر آژانس اطلاعات داخلی انگلیس ضد ایران بوده است.


به گزارش سنج نیوز به نقل از ایسنا، روزنامه اورشلیم پست نوشت، کانال ۱۱ رژیم صهیونیستی گزارش داد که موساد پشت پرده ادعاهای اخیر کِن مک کالوم، رئیس آژانس اطلاعات داخلی انگلیس در خصوص وجود تهدیدهایی از جانب ایران ضد شهروندان انگلیسی، بخصوص خبرنگاران در هفته های اخیر بوده است و اطلاعات لازم را به این سازمان انگلیس داده است.
این روزنامه در ادامه نوشت، این مورد بخشی از جریان به راه افتاده و تقویت شده در سالهای اخیر است که در آن اسراییل و موساد کمک های امنیتی به متحدانشان را همچون انگلیس، استرالیا و کشورهای دیگری که روابط پیچیده تری با آن دارند را علنی تر کرده اند.
چند روز پیش، کن مک کالم، رئیس آژانس اطلاعات داخلی انگلیس ادعا نمود که «سرویس اطلاعاتی متخاصم» ایران مستقیما تهدیداتی ضد انگلیس طراحی نموده بودند.
او اظهار داشت: بدترین این اقدامات شامل جاه طلبی آنها برای ربایش یا حتی کشتن انگلیسی ها یا اشخاص داخل خاک انگلیس بود که دشمن آنها محسوب می شدند. ما تنها از ماه ژانویه شاهد حداقل ده تهدید احتمالی بوده ایم.




منبع:

1401/09/01
22:03:19
5.0 / 5
431
تگهای خبر: ایران , روابط , روزنامه , سرویس
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۴ بعلاوه ۴

سنج نیوز
sanjnews.ir - حقوق مادی و معنوی سایت سنج نیوز محفوظ است

سنج نیوز

خبرگزاری سنج نیوز